leif harald Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Er gått i gang ja, men tar en pause nå. er ganske lei bilen å det der
Thunegutt Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 What! Skulle du ikke starte motoren til helga da?
e30 tic Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Fint lite, har satt bilen bort. Tar den fram igjenn etter sommeren å fortsetter. akkurat som eg innbille meg du kødde nå, vis ikkje tar eg med meg ein solide latmannsarm når eg komme på besøk
leif harald Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Fint lite, har satt bilen bort. Tar den fram igjenn etter sommeren å fortsetter. akkurat som eg innbille meg du kødde nå, vis ikkje tar eg med meg ein solide latmannsarm når eg komme på besøk Var ganske gira men nå er jeg ganske lei bilen. går alt får mye penger å tid. må prioritere andre ting. Så blir den ikke ferdig sånn jeg vil ha den til sommeren å da kan jeg bare vente til etter sommeren med å gjøre noe mer
leif harald Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Kan noen komme med innspill til dette her, har et problem Jeg får ikke bilen i gir når jeg har den i fri og trykker inn clutchen. Vis jeg har bilen i gang og trykker inn clutchen og skal sette den i gir kommer den ekle tannhjul lyden(alså den går ikke i fri når jeg trykker inn clutchen får å bytte gir) Så vis jeg starter den i gir mens den står på bukken så går hjula rundt osv, så det må være noe med utløsinga. Har satt på nytt trøstlager også. prøft å lufte slavesylinderen 3 ganger og fått sveist lenger "pinne" på slaven. men ingenting nytter, pedalen blir hard men den klarer tydlivis ikke å trykke den i fri. kan det være noe med trykkplata? eller hva tror folket?
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Hvordan svinghjul, clutch og slave har du? Hørs jo ut som du ikke får fridd clutchen da. Da kan det være feil salve, at den ikke trykker langt nok, kan være plata som ikke er til det oppsettet ditt også.
kvammis Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Sleit med samme problem på en 940tic. Da så trykkplaten sånn ut: Men din er vel ikke kjørt etter du har satt sammen ?
leif harald Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Bruker s50b30 svinghjul og trykkplate og en 6 puck clutch. Bruker m3 3.0 kasse og slavesylinder. Rayman sveiste den 1,5 cm lenger i dag men det nytta ikke. Er det noen "kit" på ebay som er å anbefale, clutch, trykkplate og svinghjul????
Larsinnj Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Jeg har handlet fra gripforce cluches på ebay, og ettersom jeg har forstått har flere på forumet handlet av han. Husker ikke hvem det var da men. Jeg har ikke fått min enda, så kan ikke si noe om hvordan den er enda.
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Se tråden til Larsen, der har de handla kitt. Jeg skal også ha et kitt, så kansje vi kan kjøpe 2 sett og prøve å få litt rabbat da Leif.??
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Se tråden til Larsen, der har de handla kitt. Jeg skal også ha et kitt, så kansje vi kan kjøpe 2 sett og prøve å få litt rabbat da Leif.?? Jeg skal også bruke S50 kitt og 5 trins kassa. Men starter motoren sa du?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Se tråden til Larsen, der har de handla kitt. Jeg skal også ha et kitt, så kansje vi kan kjøpe 2 sett og prøve å få litt rabbat da Leif.?? Jeg skal også bruke S50 kitt og 5 trins kassa. Men starter motoren sa du? Motoren er igang ja, med oprativ Vanos . Har kun drivd med tomgangskjøring ennå..
leif harald Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Ja du kan jo sende en mail vis du vil, vis ikke kan jeg. jeg bestiller i morgen eller onsdag får jeg trenger det fort. integrale8v / ELS Tuning \:D/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå