leif harald Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Snudd lamellen feil vei?! Nei den står rett
leif harald Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Har fått bestilt meg litt kjekke deler som fårhåpentligvis ligger å vener når jeg kommer hjem fra jobb Bilen står så å si klar nå med eksos å mellomasksling på. Men har noe problem med clutchen som nevnt tidligere her. Så jeg har bestilt ny clutchlamell, trykkplate og svinghjul. og: 735 bremsesylinder MHW orginale mørksota baklykter innsugsbelg filter lambdasone kit e30 318 gasswire og litt småtteri som skruer og sånn. Får bare håpe det med clutchen ordner seg så jeg kan få prøft den litt når jeg kommer hjem. Måtte ha ny servoslange siden s54 servopumpa ikke har samme banjo som e30 tanstanga nesten ferdig eksos
FTE Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Ser det går framover her, det er bra Må ikke gi opp nå vettu, hehe. Fått stolene forresten? Og hvor fikk du tak i MHW? destroyy: Han har 10,5" breie felger bak, derfor stikker de litt ut. Stuk
leif harald Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Ser det går framover her, det er bra Må ikke gi opp nå vettu, hehe. Fått stolene forresten? Og hvor fikk du tak i MHW?destroyy: Han har 10,5" breie felger bak, derfor stikker de litt ut. Stuk Har du sendt stolene? Jeg er i nordsjøen nå, når ble de sendt? Felgene stikker utforbi både framme og bak, men bilen er på karossoriverksted nå å får nye hjulbuer bak og hjulbuene forran blir flyttet en del ut
leif harald Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Står ikke dekka jævla langt ute bak? Slik det skal være Hjulene er fårhåpentligvis innforbi både bak og forran når jeg kommer hjem om en uke
leif harald Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 Er en smule gira på å prøve bilen nå, får jeg til clutchdrite iløpe av neste uke måå det bli en prøvetur Å kansje litt mapping før den skal i benken Stor takk til integrale8v / ELS Tuning som har fiksa alt med sprutet og fått dette monsteret opp og gå takk sierracossie og Mjaaland
Thunegutt Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Tempføler til instrumentet du har koplet inn på toppen av termostat-huset? Fikk du nok gjenger inn der da? Så på det selv, men syns det var veldig tynt...
leif harald Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Tempføler til instrumentet du har koplet inn på toppen av termostat-huset? Fikk du nok gjenger inn der da? Så på det selv, men syns det var veldig tynt... Stemmer, det ble noen gjenger, men laget til en plate under så jeg fikk strammet skikkelig til
M3 Yngve Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Sett den lenger inn på vann røret, det har jeg gjort på 3 motorer, funker som f og blir ikke mye synlig.
leif harald Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Sett den lenger inn på vann røret, det har jeg gjort på 3 motorer, funker som f og blir ikke mye synlig. Har ikke så mye og si får meg om den er synlig eller ikke. er vel mer sirkulasjon også forran. lenger bak går jo bare inn til varmeapparatet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå