FTE Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Sendte stolene fredag før påske. Så de er nok hos deg nå antar jeg Men de MHW lyktene, fikk tak i de hen? Ebay?
leif harald Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Sendte stolene fredag før påske. Så de er nok hos deg nå antar jeg Men de MHW lyktene, fikk tak i de hen? Ebay? aa ok postoppkrav? har du sporings nr eller? Ja kjøpte de på ebay
Thunegutt Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Oki. Den blir jo tett og fungerer hvertfall. Er jo det som er viktigst Jeg har fått sveiset føleren inn på det lange kjølerøret som går bakover på toppen. Syns bare det ikke var så pent å ha den midt på termostaten der... Ellers ser det veldig bra ut Kan tenke meg du gleder å få testet den? Kjøpt deg nye stoler forressten?
leif harald Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Ja, det ser kansje ikke så pent ut. men så ble jeg fraråda å ha den bak på det røret så ble det så langt framme som mulig. Jess håper det blir bra, er ikke så strøken så din men skal ta motor 110% neste vinter er planen, får det opp å gå først.. Ja, gleder meg en smule til og teste den!! Fikk testa bremsene hvertfall her en dag å de funka skikkelig når jeg slepte bilen til lakereren Ja kjøpt noen vanlige e30 sportsstoler i skinn. solgte de gamle mine siden jeg kjøpte et komplett vader interiør som jeg ble lurt av en kar som jeg aldri fikk
mAZE Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Fortsatt like grom denne. Tøft stuk på denne altså.. gleder meg stort til å få prøve min snart også, dessverre kun med prøveskilter. Men men.. Får ikke noe mindre lyst til å modde min litt også når jeg ser hva du gjør.
leif harald Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Fortsatt like grom denne. Tøft stuk på denne altså..gleder meg stort til å få prøve min snart også, dessverre kun med prøveskilter. Men men.. Får ikke noe mindre lyst til å modde min litt også når jeg ser hva du gjør. Hehe, takk. Blir bare prøveskilt her også
JulianS Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Åssen hjulbuer skal du ha bak ? har lyst på e46 m3 men får jo ikke kjøpt bare bua...
leif harald Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Åssen hjulbuer skal du ha bak ? har lyst på e46 m3 men får jo ikke kjøpt bare bua... Golf 1 som er ekstra bredda
M3 Yngve Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Åssen hjulbuer skal du ha bak ? har lyst på e46 m3 men får jo ikke kjøpt bare bua... Kjøpt forskjermer fra E46 M3, de er ikke så dyre som disse bakskjermene.
leif harald Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Åssen hjulbuer skal du ha bak ? har lyst på e46 m3 men får jo ikke kjøpt bare bua... Kjøpt forskjermer fra E46 M3, de er ikke så dyre som disse bakskjermene. Er vel forskjell på buen på framskjermen og bakskjermen. men bredden på skjermene er fine. men finnes mange andre løsninger også
leif harald Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Er offshore så får ikke gjort noe med bilen utenom å bestille litt deler Bilde jeg tok før jeg leverte den til lakereren, ja det skal skje noe med bakfangeren sånn at pottene passer bedre Skulle ut mappe men bilen ville ikke i fri Nye hjerte til bimmeren
leif harald Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Njaaa, skjedd lite i det siste. vert på jobb i 2 uker. Bilen står på lakkverksted med ferdige hjulbuer forran og bak, bredda får å få felgene til og passe litt bedre. Har vært i oslo en tur å henta meg bilhenger så e30en blir henta i morgen så skal girkassen ned å på med nyttsvinghjul, lutchlamell og trykkplate. Da MÅ det som har vært problemet være løst! Prøfte å skjære litt i den gamle skjermen Var å henta ny henger ja, kjekke lav sak, bør vel få bilen oppå her? Så var jeg en gang TIL på østlandet og henta et nytt leketøy i helga
leif harald Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Fikk denne også i posten idag, gleder meg ikke akuratt til og begynne på tilpassinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå