Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Spørsmål:

1. Når bilen står på bakken i gir går den ikke fram og tilbake, alså alt er som det skal.

2. Når bilen står i gir på bukken så går hjula rundt, skal det gjøre det? Da betyr vel det at hele innmaten i motoren også roterer når jeg snur på hjula når den er i gir?

Skrevet
Du skal ta godt i for å snurre motoren for hånd med et hjul.. Du snurrer nok bare på diffen, det andre hjulet går nok motsatt vei..

Ok så alt er som det skal da ja?

Ja så lenge du har åpen diff så funker den slik. (hvis du holder igjen inngående aksling)

Du får låse hjulet på motsatt side å prøve å tørne, da blir det nok bra med motstand.

Skrevet
Du skal ta godt i for å snurre motoren for hånd med et hjul.. Du snurrer nok bare på diffen, det andre hjulet går nok motsatt vei..

Ok så alt er som det skal da ja?

Ja så lenge du har åpen diff så funker den slik. (hvis du holder igjen inngående aksling)

Du får låse hjulet på motsatt side å prøve å tørne, da blir det nok bra med motstand.

Stemmer, da er det som det skal :) Bare å vente på at du skal komme hjem nå, alt står klart :)

Skrevet
Synes jeg så denne til salgs jeg?

Ja, er sinnsykt lei av bilen nå, men fikk gnisten tilbake her en dag når jeg fikk til det som var problemet, så nå bør alt på på skinner frammover med tanke på mapping og benking :) Å får jeg først bilen ferdig mappa så ser jeg ingen grunn til og kvitte den :)

Skrevet

Ja, er sinnsykt lei av bilen nå, men fikk gnisten tilbake her en dag når jeg fikk til det som var problemet, så nå bør alt på på skinner frammover med tanke på mapping og benking :) Å får jeg først bilen ferdig mappa så ser jeg ingen grunn til og kvitte den :)

såg bra ut skjermene? ser jo orginalt ut :)

OT: humøret ditt svinge jo mer enn hos ei på 15.. Nei bedre å var stabilt nede :)

bremsing->lakk->banekjøring->selga badekaret->godkjenning/skilt-> blå røyk i kvar rundkjøring :lol:

Skrevet

Looking nice ;) Men trodde da skjermene dine skulle blir breiere enn på bildene der? Foran ser den litt breiere ut men bak ser jo original ut egentlig..?

Skrevet
Looking nice ;) Men trodde da skjermene dine skulle blir breiere enn på bildene der? Foran ser den litt breiere ut men bak ser jo original ut egentlig..?

Skjermene er en del breiere forran ja, men bak ble de ikke så mye breiere, men en runde å 2 me valsa så blir de bra skal du se :D

ser vel her at de ikke er helt orginale :P

q81r5p0k9mgbssd3dd5b.jpg

Dei nye skjermane ser virkeleg bra ut! Bra du tar til fornuft og beholder bilen :D

takk :)

Skrevet

såg bra ut skjermene? ser jo orginalt ut :)

OT: humøret ditt svinge jo mer enn hos ei på 15.. Nei bedre å var stabilt nede :)

bremsing->lakk->banekjøring->selga badekaret->godkjenning/skilt-> blå røyk i kvar rundkjøring :lol:

hehe, selga badekaret nei. det skjer ikke. Ikke humøret som svinger men holdningen til bilen :lol: Får ta det som det kommer alt tror jeg.

Skrevet

God framgang! :) Visste med en gang du kjøpte så små og breie felger at det kom til å bli en knallrå e30! ;)

Skrevet
God framgang! :) Visste med en gang du kjøpte så små og breie felger at det kom til å bli en knallrå e30! ;)

Hehe takk, planen var å senke den, breie hjul og heillakering. men så ble det motor, bremser OSV :shock:

Men er ikke så lett å se hjulbuene bak men de er hvertfall breiere en orginalt :)

a1ikm4prtw09toiagznn.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...