Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Grattis med fine tall.

Kommer du til BMW dagene nå i mai?

1 hjul på henger med 12" er vel ikke å annbefale vel? Tipper du har punga på det? Typisk med disse hengrene. De er gromme med alt utenom de dumme 12" hjula.

Skrevet
utgåtte prøveskilt?

Neida, prøveskiltene er evigvarende sålenge jeg skriver kjøreseddel :) Men han purken som kom etter oss i sivilbil SKULLE få noe på meg. så ført så brølte han: hvor den andre lappen der det står hvor du kan kjøre så sa jeg det står på lappen der! Så sa han ja hvem eiger skiltene og hvor står det at det er rette skilt så sa jeg det står også rett der og stempel fra de som eier skiletne står der! så tok han lappen å lappen min me inn i bilen og kom ut etter 10 min og sa parker bilen denne får du ikke kjøre eller slepe, du kan bytte dekk her med en gang eller hente den med henger. Forbanna tullinger!!!! :D

Skrevet
Politiet skal jo bry seg med alt mulig da ;)

Off ja tror jeg skal lime på 2002 turbo bredderene og prøve å få skrevet felgene inn i vognkorte når jeg skal vise den med senkesettet :lol:

Skrevet

Hvis du klarer å få de felgene inn i vognkortet så vil jeg gjerne ha den oppskriften ;)

Skrevet
Hvis du klarer å få de felgene inn i vognkortet så vil jeg gjerne ha den oppskriften ;)

HAHAH ja d vil jeg tru. må jo prøve :D Har en plan om hvordan jeg skal komme unna om det ikke går :)

Skrevet
Va ein grå Ford mondeo me to tusenmeterar sant?? såg den tiligare eg og va vel på jakt itte deg :D

Stemme :oops:

Får inspirasjon til å skru når jeg leser i tråden din! Stå på, ditte blir bra! :twisted:

Type clutch bruker du?

Lurer på dette kittet, men de var så billig at eg stussa litt, hehe. Er det det du har kjøpt?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-STAGE ... ccessories

Kjøpte en fra ebay. husker ikke hva den heter, men var stage 4 om jeg ikke husker feil. ligna på den du sente der ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...