Thunegutt Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Gratulerer med fine tall Da er det min neste helg
leif harald Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Takk du. Ja lykke til Var fort slutt på morroa gitt. Da var det henger tilbake til verksted
M3 Yngve Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Grattis med fine tall. Kommer du til BMW dagene nå i mai? 1 hjul på henger med 12" er vel ikke å annbefale vel? Tipper du har punga på det? Typisk med disse hengrene. De er gromme med alt utenom de dumme 12" hjula.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Politiet skal jo bry seg med alt mulig da
leif harald Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 utgåtte prøveskilt? Neida, prøveskiltene er evigvarende sålenge jeg skriver kjøreseddel Men han purken som kom etter oss i sivilbil SKULLE få noe på meg. så ført så brølte han: hvor den andre lappen der det står hvor du kan kjøre så sa jeg det står på lappen der! Så sa han ja hvem eiger skiltene og hvor står det at det er rette skilt så sa jeg det står også rett der og stempel fra de som eier skiletne står der! så tok han lappen å lappen min me inn i bilen og kom ut etter 10 min og sa parker bilen denne får du ikke kjøre eller slepe, du kan bytte dekk her med en gang eller hente den med henger. Forbanna tullinger!!!!
leif harald Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Politiet skal jo bry seg med alt mulig da Off ja tror jeg skal lime på 2002 turbo bredderene og prøve å få skrevet felgene inn i vognkorte når jeg skal vise den med senkesettet
FTE Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Hvis du klarer å få de felgene inn i vognkortet så vil jeg gjerne ha den oppskriften
leif harald Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Hvis du klarer å få de felgene inn i vognkortet så vil jeg gjerne ha den oppskriften HAHAH ja d vil jeg tru. må jo prøve Har en plan om hvordan jeg skal komme unna om det ikke går
leif harald Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Litt filmer er alti gøøøy Jeg filma litt under bremsing som jeg jo kan legge ut
Rayman Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Va ein grå Ford mondeo me to tusenmeterar sant?? såg den tiligare eg og va vel på jakt itte deg
David Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Får inspirasjon til å skru når jeg leser i tråden din! Stå på, ditte blir bra! Type clutch bruker du? Lurer på dette kittet, men de var så billig at eg stussa litt, hehe. Er det det du har kjøpt? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-STAGE ... ccessories
leif harald Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Va ein grå Ford mondeo me to tusenmeterar sant?? såg den tiligare eg og va vel på jakt itte deg Stemme Får inspirasjon til å skru når jeg leser i tråden din! Stå på, ditte blir bra! Type clutch bruker du? Lurer på dette kittet, men de var så billig at eg stussa litt, hehe. Er det det du har kjøpt? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-STAGE ... ccessories Kjøpte en fra ebay. husker ikke hva den heter, men var stage 4 om jeg ikke husker feil. ligna på den du sente der ja
leif harald Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 Noen som har råd til hvor å hvilke dekk jeg kan kjøpe til banefelgene? 16" 7,5 breie Må nesten slenge ut et bilde til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå