SSM Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Ja, er ikke mange dagene. Men så er det ikke så mye som gjenstår heller Satser på sisste lasset fra Koed kommer før helga. Så er det jo det der bremsekraft forsterker dritet også....
SSM Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Faen Øyvind, den bilen din er bare ekkel Sykeste kjerra! Og råeste lyden Har du noe alu svinghjul eller?
leif harald Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Blæææærh arbeidslysten er på bunn. satt i gang med å lage eksosflensene netopp men får utsette det en dag tiiiiil Rå bil Øyvind!
Øyvind L. Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Blæææærh arbeidslysten er på bunn. satt i gang med å lage eksosflensene netopp men får utsette det en dag tiiiiil Rå bil Øyvind! Takk. Du for si ifra hvis du synes jeg ødelegger tråden din med filmer ifra min bil så skal jeg slette..
SSM Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Hehe, legg det heller på Youtube Øyvind. Slik at alle kan få gleden av det!
leif harald Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Neida, tråden er ødelakt fra før med alt mulig vas så det går bra
leif harald Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 hvorfor selge? Skal kun selge karrosoriet, kan kansje selges med S14 motor vis jeg har kjøper og jeg kjøper meg e30m3
leif harald Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Det MÅ jo bli tett nå når jeg får sveisa på disse klompene må bare få taki en skikkelig pakning i morgen så blir det nokk bra
leif harald Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Fyfaen hvor kjekt det er med e30 Bilen subber litt nå etter at jeg bytta coilovers men mye bedre å kjøre. Skal opp på lakkverksted og valse på tirsdag eller onsdag så då blir det nokk bra Bare kjører og kjører å motoren funker strålenge. ny mtech2 bakfanger er også på vei hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå