Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nok ikke så mye forskjeld i varmen på olja i bunnpanna enn i f.eks oljefilterhuse. :)

du kan jo evt sette en føler før og etter oljekjøler(om du har det). da har du full kontroll på oljetemp hvertfall.

men i bunnpluggen burde være den letteste plassen å ha en føler vil jeg tro.

• Svar 885
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja det er jo sandt det, er bare synd temp føleren ikke passer i noen av hullene som er i bunnpanna, ikke med adapteren heller. hullet er m10 og adapteren er m12 :oops:

Noen som vet hvor man kan få kjøpt rotrex deler? komprssorhjul, reim osv. snakka med koed og de solgte ikke rotrex lenger. Var lite utvalg på ebay osv også

Skrevet

Fikk prøvd bilen litt på bane i dag og må si det var sinnsykt gøy! Etter en pause skulle vi utpå igjen og da gikk den bare på 5 syl. Den ene coilen var sprukket og ødelagt :/ noen som vet hva grunnen til dette kan være? Får bestille meg noen nye og ha et par i reserve. Har NULL feste også så skulle så absolutt hatt meg noen rdekk og diffsperr:|

Skrevet

Du kan nok bare kjøpe inn et par stk i reserve.. De har en tendens til og ryke på S54, men de er ikke så dyre..

Koster under 500kr pr stk.

12131712219 (Bosch)

12137551260 (ERA)

Bare å velge :)

Jeg hadde satt på Audi/vw coiler hadde jeg vært deg. Da slipper du tenningsmodulene i hanskerommet siden de coilene har tenningsmodulen innebygd. Jeg kjører på slike og de funker veldig bra.

Takk for praten på Reve foresten.. :)

Skrevet
Du kan nok bare kjøpe inn et par stk i reserve.. De har en tendens til og ryke på S54, men de er ikke så dyre..

Koster under 500kr pr stk.

12131712219 (Bosch)

12137551260 (ERA)

Bare å velge :)

Jeg hadde satt på Audi/vw coiler hadde jeg vært deg. Da slipper du tenningsmodulene i hanskerommet siden de coilene har tenningsmodulen innebygd. Jeg kjører på slike og de funker veldig bra.

Takk for praten på Reve foresten.. :)

Ja fant et par rundt om kring, blir nokk å kjøpe et par å ha i reserve ja :) Ja prøfte audi coiler men de lange var får lange og de korte var får korte :oops:

Ja var koslig med en prat, gøy å "sette fjes på folka her inne" Synd det med m3n din men du kom deg vel hel him med bilen til slutt :)

bilde fra turen bort til banen i dag på motorveien i stavanger.

ter63jv9b19vjs8gwugg.jpg

meg og 2 kompisser på ferjekaien klar

91v6xczq7bh5ukorl5wy.jpg

a0h0eg57f8gu7i6sdsg8.jpg

Skrevet

Ok. Så de koilene passer ikke på S54.. Det var jo litt kjiipt.

Jeg var hjemme i 21 tiden.. Rett i garasjen og fikk lokalisert hullet i slangen til oljekjøleren 100%.

Var også masse olje igjen i motoren så jeg mistet ikke all oljen heldigvis. Så da hadde jeg rett om at ikke oljelampen hadde begynnt å lyse. Mistet ikke oljetrykk heldigvis.. :)

Skrevet

Er bytte vare disse, så bytt alle sammen, så slipper du problemer en stund. Jeg kjøpte nye til min, og funka fint i 2 år med hardkjør de. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...