winchester Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Har et spm. til deg ang. sveisingen av nye hjulbuer bake. Hvordan gjorde du dette? Skal gjøre dette selv snart, så prøver å finne ut hvilken metode som er best.
FTE Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Den med BBS RS der er bare überfet. Utrolig pene de Hartge hjulene også da, men liker BBS best Blir spennende å se hva du ender opp med!
Alecken Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Jeg har 215-40 på 10" felg! Det tar seg bra ut spør du meg
sladjan Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Va stilige biler du hadde bilde av på side 8 men ødela helt med m3 speil på e30. regna me du ikke skal ha det Men ja, bbs rs er rått det Syns den dimensjonen som barklie eller hva han nå kaller seg ser bedre ut enn disse du lasta opp.
leif harald Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Va stilige biler du hadde bilde av på side 8 men ødela helt med m3 speil på e30. regna me du ikke skal ha det Men ja, bbs rs er rått det Syns den dimensjonen som barklie eller hva han nå kaller seg ser bedre ut enn disse du lasta opp. Jeg skal kjøpe meg valse og valse en del før lakkering så det kommer til og se bedre ut en den på bildene i og med at de kommer inn under skjermen fårhåpentligvis
leif harald Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Har et spm. til deg ang. sveisingen av nye hjulbuer bake. Hvordan gjorde du dette? Skal gjøre dette selv snart, så prøver å finne ut hvilken metode som er best. Er ikke jeg som har gjort dette siden jeg ikke har sveiseaparat og ikke er så alt for god på karrosoriarbeid. FTE: ja jeg også liker gått BBS RS, men alle RÅ e30 har det, så jeg har lyst på noe litt annet bare får å ikke ha det samme som de "andre" Meeen får se hva jeg ender opp med, blir garantert Hartge eller RS Alecken: Ja jeg hadde 225/40 på en 10,5 schmidt felg. Det var strekk!! elsker det
Morty999 Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 ta no for all del felger som passer dekka! Og ikke 10"felg med 225 liksom Ser ikke bra ut! Og det er jo kjipt om du sku treffe en kant, så tar ikke dekka i først! hele poenget med tyskerstuket som står i overskriften er jo å ha bredest mulig felg på minst mulig dekk Velox: De felgene og dekk dimene jeg har postet passer jo perfekt akkuratt det de IKKE gjør.
winchester Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Har et spm. til deg ang. sveisingen av nye hjulbuer bake. Hvordan gjorde du dette? Skal gjøre dette selv snart, så prøver å finne ut hvilken metode som er best. Er ikke jeg som har gjort dette siden jeg ikke har sveiseaparat og ikke er så alt for god på karrosoriarbeid. FTE: ja jeg også liker gått BBS RS, men alle RÅ e30 har det, så jeg har lyst på noe litt annet bare får å ikke ha det samme som de "andre" Meeen får se hva jeg ender opp med, blir garantert Hartge eller RS Alecken: Ja jeg hadde 225/40 på en 10,5 schmidt felg. Det var strekk!! elsker det Ah, slik å forstå. Og Morty, dekkstrekk er heftig.
knut_olestad Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Du kan jo ta den helt ut og bestille customfelger? Svindyrt men..
leif harald Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 Du kan jo ta den helt ut og bestille customfelger? Svindyrt men.. Customfelger faktisk, koster nokk sjorta, hva som lager de da?
Velox Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Stemmer, dere er jo bare interissert i å se bra ut!
Spiff Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 dekkstrekker jo konge, gleder meg til og se bilen med nye felger og dekk har også kjøpt med hjulbuevalse! kjekt og ha! noen som trenger valsing?
FTE Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 noen som trenger valsing? Jeg trenger til vinteren, for da skal karrosseriet mitt klargjøres for å sluke nye felger
leif harald Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 noen som trenger valsing? Jeg trenger til vinteren, for da skal karrosseriet mitt klargjøres for å sluke nye felger Hehe det er bra, følger med på prosjektet ditt ser ut bil og bli skikkelig bra quality-autoimport har billige og skikkelige valser til salgs, der jeg skal og kjøpe. Var ikke så dum pris heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå