Gå til innhold

Et par skryte bilder av min 325i cab (E30) UPDATE SIDE 3

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PENT!

Jeg tror ikke det er Alpinafelger i det hele tatt :lol:

Det er "Alpina" replika, som er kjøpt fra Tyskland. Prøvde å få tak i orginale Alpina, men det er lettere sagt enn gjort, hvert fall når du skal ha 7,5 * 17 med 4*100. Og måtte ha nye felger denne sommeren, så jeg gikk for disse. Er jo nesten det samme og det ser bra ut.

og nå er det interiøret som står for tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jeg kjører med sånne felger selv, så jeg poengterte det bare for moro skyld ;)

Yes, jeg liker felgene veldig godt jeg også. De sklir godt inn sammen med resten av den gamle bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jeg kjører med sånne felger selv, så jeg poengterte det bare for moro skyld ;)

Yes, jeg liker felgene veldig godt jeg også. De sklir godt inn sammen med resten av den gamle bilen.

Riktig at du poengterte det, jeg kan jo ikke lyve med å si at jeg har orginale heller :twisted:

De kler bilen utrolig godt, men jeg savner kanskje Alpina logoen på senterkoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knakende flott cabbe 8) Felgene passer som knott i ost. Bilen virker litt for lav på rompa i forhold til fronten. Hvis det ikke er bildene som lurer meg,ville jeg kanskje ha kjøpt en 60/30 senkesett bare for å få litt mer riktig stuk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knakende flott cabbe 8) Felgene passer som knott i ost. Bilen virker litt for lav på rompa i forhold til fronten. Hvis det ikke er bildene som lurer meg,ville jeg kanskje ha kjøpt en 60/30 senkesett bare for å få litt mer riktig stuk :D

Takk for det!

Det nok bildene som kanskje lurer deg litt, for senkingen ser bedre ut i real-life. Det er 60/40 senking nå. For i hvert fall gode tilbake melding på at det ser bra, og da er jeg det også... 8)

Skal få postet noen ordentlige bilder snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig at du poengterte det, jeg kan jo ikke lyve med å si at jeg har orginale heller :twisted:

De kler bilen utrolig godt, men jeg savner kanskje Alpina logoen på senterkoppen.

Jeg har alpinalogoen på senterkoppene, så da var det nesten litt rart at du ikke fikk med det også..

Uansett så var iallefall bilen meget fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alpinalogoen på senterkoppene, så da var det nesten litt rart at du ikke fikk med det også..

Ja, det var det jeg også syntes... Har du plastkopp i midten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...