Bimmerlars Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 FRP er et popularitetsparti uten noen planer om hvordan de skal gjennomføre sine forslag. SV vil jeg ikke kommentere. Høyre er den gylne middelvei og et parti jeg tror vil kunne få de fleste fornøyde. Og de fordømte fotoboksene er bare en spare/inntektskilde for staten, som jeg ser det. Hva med å se litt på naboen, Sverige. Bygg breie, rette, flotte landeveier med 90 fartsgrense. Ingen behov for å kjøre fortere og kaste seg forbi hverandre da. Blir bare køer og nakkesleng samt slankere lommebok av bokser...
Deep Dish Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Fikk nettopp tilsendt en spørreundersøkelse angående dette temaet, fotobokser og trafikksikkerhet.. Var ikke nådig i svarene ang. fotoboksene og gjennomsnittsmålingene..!
Tor e46 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Hvorfor i hælvete skal de drive å kaste bort penger på fotobokser, de kunne jo brukt de på og heve veistandaren! Fatter ikke hvorfor det er så stor forskjell fra Sverige til Norge..! Vi har jo til og med et lass med oljepenger. Noe er feil i hue på norske politikere!!!!
Z1 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Vi får det vi stemmer på . Husk at sosialistene skal redde hele verden og di som er helt umulige dem skal vi hente hit og fore dem opp så dem kan over ta landet. Snart så er alle ansatte hos NAV AV
Just-turbodiesel Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 FRP er et popularitetsparti uten noen planer om hvordan de skal gjennomføre sine forslag. SV vil jeg ikke kommentere. Høyre er den gylne middelvei og et parti jeg tror vil kunne få de fleste fornøyde.Og de fordømte fotoboksene er bare en spare/inntektskilde for staten, som jeg ser det. Hva med å se litt på naboen, Sverige. Bygg breie, rette, flotte landeveier med 90 fartsgrense. Ingen behov for å kjøre fortere og kaste seg forbi hverandre da. Blir bare køer og nakkesleng samt slankere lommebok av bokser... enig med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå