Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e34 520i 91/92 som har alt for stor bakke-klarning..

Så det jeg enkelt å greit lurer på er hvor mye jeg kan senke bilen UTEN bytting av orginale dempere?

35/30 blir alt for lite senk, går det med 60/40?

Mvh Nilsen

Skrevet

alt går men, hvor lurt er det? får billige senkesett og justerbare coilovers på www.senk.no :) noen som vet om noen billigere en de forestn? skal bestille selv.. men, har ikke funnet noen som slår de på pris.. som holder til her i landet seff :)

Skrevet

Senker du mere en 40 på orginale så blir dem fort dårlige.

Først skal senke burde man bytte dempere også,slipper man samme jobb to ganger i løpe av kort periode.

Skrevet

Kan risikere at fjærene hopper av i dumper også, i tilegg så får du det heller ikke godkjent hos BT, de kjenner nemlig på fjærene om de kan gå rundt når bilen er oppjekket.

Skrevet

Men hvorfår lure seg selv og risikere at du, og andre blir skada pga du skal spare bitte litt penger på og kjøre med noen gamle bmw dempere? Er nok kansje en grunn til at senking skal godkjennes :) Sier ikke at jeg har godkjent alle bilene, men og sette på 60 senk, med originale dempere er bare tull, da demperen vil slå i bunn med engang å bli ødelagt ;)

Skrevet

Kjøp justerbart med TUV-papirer, er mye rimelige sett rundtom og der kan du senke bra mye alt etter hvilket merke du kjøper. Da kan du justere akkurat slik du vil ha det, og du slipper at den er lavere bak enn foran som det kan bli med senkefjører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...