bad_ip Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Har ikke hørt noe om oljepumpe når det gjelder e46 m3. Er det noe feilproduksjon eller en svak del ? Når pleier de evnt å måtte byttes? Hvordan er det å eie m3 med tanke på pris i forhold til en vanlig e46 viss du har hatt det før. Dette var visst en feil på tidlige utgaver, men ble utbedret på de nyere modellene (husker ikke årstall, men dette er lett å finne ut av). Det er uansett viktig at dette har blitt gjort hvis du skal kjøpe en. Har ikke hatt min så veldig lenge, og har heller ikke hatt den inne på service (som jeg har betalt for i hvertfall). Har hatt en E46 320 før, og det er som det blir sagt lenger opp her, at forsikringen er en del høyere, bensinforbruket er etter min mening meget høyt,tror jeg fyller for hvertfall 700 kroner i uken. For min del utgjør dette det dobbelte av hva 320'en brukte. Regner vel med at en del deler koster noget mer også. Men igjen, så er det jo mye morsommere! Uansett da, så vil det være tåpelig å ha en sånn bil uten å ha råd til å fylle den opp med bensin, følge servicer og bytte olje jevnlig, da får man heller finne seg en annen bil Ja fant ut av det no. Leste på autopower.se Mener det var 06/2003 feilen var rettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå