buchern456 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 frontlyktene må bort! ellers fin coupe jo takk. skal ha på org lykter med ccfl ringer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Gratulerer, likte denne tusen takk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 sånn da har jeg bestilt første tingen til nye bilen. og det blei xenon med 6000k i nær fjern og grøft;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 ja i dag fikk jeg tilbake lappen etter 1.5år uten det. var godt det. og den nye bmwen var vist kjempe god og kjøre<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 var en kjedelig dag i går. blei rygga på av skiftlederen min med lastebil. hadde parkert bak skjefen og ved siden av sto det en scania p230 som han kjørte. han så bare sjefen sin bil og etter han hadde rygget forbi den så bare la han over og da smalt det gitt:( se bilder. legger også inn et vinterbilde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Så utrolig kjedelig , meget pen e36 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Ser ikke lastebiler seg for når de rygger eller? hehe Er NØYAKTIG det samme som skjedde med meg i sommer, skjedde på helt lik måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Veldig fin bil du har deg! kjedlig det uhellet der asso.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 dette var kjedelig ja men hadde sett for meg større skader fra en lastebil. bra det skjedde på jobben da så ingen stikker av som mange gjør får ordne en deal så du får lakkert opp hele bilen for og unngå fargeforskjell,så har du en 110% strøken og ikke minst Flott bil når snøen forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Det der var surt ja. Kjipt å få skader på en så pen bil. Håper du får den iorden slik at bilen blir like pen som før. Likte denne bilen.knallfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Bra det var en såpass ny E36 at du får reparert den ihvertfall Ellers så bilen meget pen ut. Men trodde 98 modellen hadde airbag også i dørene, er det bare jeg som ikke ser panelene på dørtrekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 takk for alle kommentarene:) nei jeg har ikke airbag i dørene. veit ikke om det var extra ustyr.. Sitter og ser på skaden i speilet nå jeg kjører er litt kjipt i grunn men skal forlange hel lakkering så den blir like pen som den var lurer på hva det koster og rette opp.. Noen som veit sånn ca mye..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg fikk takst på ca 25.000 for bytte av bakskjerm Men ser du har fått en liten en på døren din og, så tenker den summen går opp en del da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Fikk noe tilsvarende for frontskjerm å dør og speil + lakkering. Blir fort 20-30tusen på en slik skade, så spørs om det blir "verdt" å fikse opp igjen i følge forsikringsselskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 ok blir spennede og se hva som skjer da. den blir vel sikkert fiksa siden det er en 98mod som har gått lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå