Martin-D Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Flott bil! Så den uttafor der jeg jobber her for litt sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 takk. ja stemmer var innom der en tur;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Fin fin Coupe , med dei rett mods`a . Er vel eineste lyktene som bør skiftes å det har eg forstått at du skal skifte Håper du får orden på skaden etter lastebilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 håper jeg får taksert den til uka. er skikkelig spent på og få vite hva som skjer med den og jeg har orginale front lykter på nå. men er litt stygge så skulle hatt nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 så lenge det ikke er din feil, så fikser de den, er jo derfor man har forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 ja det er sant. men tenkte på hvor mye di lakkerer og sånt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 blei på kjørt for en uke siden av noen jævla svensker som kom i feil kjørefelt. og jeg måtte kaste meg til motsatt kjørefeltet og da traff dem meg like foran bakhjulet og bakover. bilen var kjørbar. men i dag ringte takstmannen og sa att bilen var mulig vrak bilder kommer ettervært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Kjøp opp vraket og få den med en lakkerer og bytt bakskjerm osv osv og få den i gang igjen! Nå vet ikke jeg hvor mye skade det er men mulig du kan få en lakkerer til å ta dette på kveldstid og få det billigere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Litt av en ulykkesbil Bilen er/var utrolig riktig etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Nei, ikke denne her! Som var tøffere en de aller fleste andre e36'ene her på Hadeland :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Maken til uflaks, da! Dette er bare spekulasjon, men kan man ikke velge å få bilen rettet uansett kostnadsramme kontra det å ta imot et kontantoppgjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Off, synd med en så flott E36 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 dem sku gå over bilen min en gang til og se hva som måtte byttes. for det var vist en dyrere bil en han først antok. så regner med di skulle fikse den igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Tatt noen bilder av skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå