Kobar Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Varsellyset for airbag lyser konstant i instrumentene, men det hender det slår seg av når jeg har passasjer som justerer litt på stolen! det jeg har kommet fram til er vell at matta i seteputa er gåen, og det jeg da lurer på er om det finnes en "dummy" kontakt, som kan kobles rett på kontakten til setet som gjør at airbag løses ut uansett i tilfelle kollisjon..? synes jeg har hørt noe om en slik kontakt, men b.la GS hadde ikke hørt om noe sånt. orker ikke skifte den matta da setetrekket må av, og det vil jeg helst slippe, så om noen har råd, tips meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Velg og vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 når den lampen lyser vil alle aribager utløses under kollisjon. Er når den ikke lyser og du ikke har passasjer der at de ikke utløses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Airbagen løses ut uansett ja, men er fortsatt et irriterende lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Velg og vrak så den kontakten er kun plug and play, og da slutter lyset å lyse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Ifølge denne tråden er det sånn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 noen som handler ofte fra ebay som vil kjøpe en slik til meg? så kjøper jeg den av deg får 100kr mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå