Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

CF leppe, som dere ser er min fanger litt for bred, det er fordi min fanger er til M3 og ikke vanlig coupe. Går altså helt fint som dere ser, men med m3 fanger som er beregnet på ikke-m3-bil så blir det altså perfekt passform.

CF leppe:

P5021254.jpg

P5021259.jpg

P5021268.jpg

Bakleppe, MEGET sjelden og meget strøken AC schnitzer del med sort ACS emblem. denne får jeg mye skryt av pga den er clean og meget sjelden.

ACS leppe:

P4161234fixfix.jpg

P4161229fixfix.jpg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ps; bakfanger MED leppen montert kan selges. meget strøken bakfanger. ingen tillegg i pris, MEN må da hentes.

Skrevet
er jo bare bakleppe, trodde PDC sensorene stod høyere opp på E46, men tar kanskje feil..

Pdc'en går under leppa. Nesten helt nederst på fangeren...

Skrevet
At man gidd å bruke så mye penga på bil... Det e jo totalt borkasta, sånn egentlig :P

Tja, det kan vell diskuteres =D

Det er sant det ja, man får ikke like mye igjen for bilen som man bruker å¨den, men man får jo en bil man virkelig blir forelsket i av og bygge den opp selv med det man ønsker =)

Bilen min blir liksom "barnet" mitt =)

Og jeg bruker allt jeg har tilgjengelig av penger på bilen for og forbedre utseendet osv =)

Har bare en trang til og bruke penger på den når jeg har penger :D

Skrevet

Hm, får ikke tak project34, han skulle overføre penger og sende tåkelykter på onsdag...prøvd å ringe han 100 ganger..hm..jaja, gir han ut dagen før jeg anser dette som userriøst.

Skrevet

Delene er fortsatt til salgs, jeg har ikke bruk for dem akkurat nå så om noen andre vil ha de så er det bare å slå til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...