Sevenord Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Bilen til en kompis ble stjålet i natt. Samme adresse som min ble stjålet fra for noen måneder siden. Spre gjerne ordet blant bilinterreserte venner. Jeg er på ferie i det store utland, men om noen vet noe eller har sett noe kan det bringes videre til eier av bilen. Lars treffes på telefon 41-42-59-48. Jeg kan også treffes på 46-66-22-46 Helt utrolig at det skal være mulig... Si fra om bildet ikke vises her. ZD11825 Kjennemerker: -Mørk rød -gule tåkelys -nyeste type plastskilt -rs2 grill -røde baklykter -treinteriør -grå skinnseter. -noe rødt nederst på kanal på høyre side. Flott om tråden kan bli stående til tross for at det ikke er en BMW. Den er ivertfall erketysk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Hvilket område sto bilen i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Var det ikke din MX5 som ble stjålet for en stund siden? Faen til pakk! Oppholder meg i Oslo ut neste uke, skal holde utkikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Bilen sto i Tåsenveien. Tåsen/Nydalen området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Det stemmer 316. Min ble funnet like hel. Og jeg har kjøpt quickrelease rattnav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Update: Spottet ned ullevålsveien i går i 14.45 tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Bilene deres er tydelig veldig utsatt der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 La det ikke være noen tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuroraDriver Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Tror jeg ville ha kjøpt meg en GPS tracker hvis jeg hadde bodd i Oslo. Det som ikke er limt fast i Oslo (ikke det engang får stå i fred) forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Noe mer som skjer her? Blir litt spennende egentlig. Håper dere finner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Siste update fra eier: jeg kan vel si at bilen er observert i harald martinsensvei ved denne bilauksjonen/dekkservice/realcar butikken i kveld ca 20:45. Har vært å sett i området men bilen var borte da jeg kom frem, eller inne i en vaskehall gjemt unna en annen plass. visst noen vet noe mer så 41 42 59 48 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Pen bil. Får håpe at den kommer til rette. Ofte så blir bilen funnet igjen når den blir observert rundt i distrikter. Det værste er når bilen forsvinner og ingen har sett eller vet noe. Så håp er det i hvertfall når lokale knarkiser "låner" bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Vi har vært en tur nede ved Stovner/Romsås og sett. Var mye suspekt å se, men ingen Audi Coupe. Flott om dere holder øynene åpne. Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå