jolly Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 http://www.dinside.no/817589/her-er-den-nye-bmwen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Stygg som faen, dessverre. Meningsløs bil i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Sikkert fin konebil Bør havne GODT under X3 i pris for å ha en sjanse. Syns BMW kommer med mye stygge og unødvendige biler for tida. Er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 fytti h...... så fæl, hvorfor skall framtidsbilene bli så stygge og dårlige? møkkamotorer, elektronikk og ser helt jævli ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 syns faktisk den ser ganske bra ut eg, spesielt interiørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 ser ut som en sandal jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Tror denne bilen i mine øyne blir som e60'en. Jeg liker den ikke i starten, men etter en stund blir den bare finere og finere. Men upraktisk bil er det. Kanskje den perfekte konebil da. I norge, 4x4, liten,kompakt og comfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Mye finere enn nye 5-serien iallefall.. Den er jo helt bak mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Syns den ikke ser så værst ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Veit ikke helt hva jeg synes om den, må se den real før jeg egentlig for sagt noe, men førsteintrykket virka den som en helt ok bil, designet kunne vært noe bedre. For meg så synes jeg den ser større ut en x3.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå