gnmfr Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 har nå skaffet meg et e30 skal som jeg skal ta rusta på som dessværre må stå ute noen måneder. tenkte da og begynne og ta rust også begynne og sparkle... hvet jo at både grunning og (sparkel)trekker til seg vann så lurte da på om jeg kan bare legge på syregrunning etter jeg har sanblåst også bare legge på et lag med lakk så ikke vann trekker inn??
Haug530D Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Tok selv litt rust på min for noen dager siden, sandblåste først, tok så på litt syregrunning, deretter grunning og så lakk til slutt. Alt dette gjorde jeg mens bilen sto ute, men det har ikke vært så fuktig de siste nettene, alle strøkene ble tatt på ca midt på dagen.
plumbo79 Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Jeg har hørt det er viktig å dekke syregrunningen forholdsvis fort.
gnmfr Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Ja for det som er greia er det at jeg må jo sparkle opp seinere så lakkere bare med noen spraybokser i div farger jeg har slengans så lenge.. kanaler og understell er greit der bruker jeg bare syregrunning også hammerlakk etterpå, kommer jo skjørter der uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå