Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ryktes forresten at politiet disponerer en Sierra Cosworth vingebil under Gatebil på Våler. Man kappkjører altså IKKE med en vingebil mot Våler.

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke meninga at Gatebil skal være der. :wink:

Skal bli spennende det her. Aldri vært på Gatebil Våler før. Ser ut som BMWen må bli hjemme men :cry:

Skrevet
Det regner ALLTID på Vålerbana, enten det er i Mai eller i Juli. Merkelig.

Sant det. regner der som regel alltid.. MEn jeg lever i håpet at værmeldingen er feil;) :D

Skrevet

Vårt team skal å nedover.. Men e vurderer den gammle militær veien.. Grus vei da men.. Har kjørt den med vogntog når vi har lastet overlasst på platefabrikken.. Der er aldri noe kontroll.. Tror knappt biltilsynet vet om den.. :)

Skrevet

den millitærveien kjørte jeg her nå og den var bare dritten..blitt helt jævlig med dumper og drit der pga regnet:/

er det ingen jenter fra bimmers som skal oppover a? jeg reiser torsdag og skal kjøre på ggf kjøring og blir til søndag:)

kan bli intresangt å se hvordan de gjør det med campen der oppe,noen som vet? blir det bare en svær camp der jeg må sitte å passe på bilen min for fulle gærninger som skal tafse eller er det delt opp sånn som på rudskogen? så man kan slippe å "bo" midt oppi gryta?:P

Skrevet

Er det noen som har en tegning over Vålerbanen ovenfra?

Og tips om hvor det er bra og se på kjøringen? Gjerne der de sladder mest, og ryker mye 8)

Skrevet

Jupp.. Sikkert samme veien vi mener... Vel veien er dårlig for lave biler.. Men for to digre busser med henger bak så de i bunn å grunn blir for lange så kjører man gjerne et par humper.. Pluss manglet visst den d klassen på førerkortet gitt...

Hmm å bo på party campen suger.. Det er kun visst man vil feste man burde bo der.. Er glad vi bor på banen å slipper unna temmeli mye fulle idioter.. Er igrunn det værste med hele gatebil opplegget det me fulle klåfingrete tullinger på partycampen... Så skjønner ikke hvordan pene søte jenter me tøffe biler overlever der.. Sikkert 40000 personer der og kanskje 1000jenter.. Og alle skal ha ei av de 1000..

Skrevet

Partycampen er den du bor på om du IKKE er interessert i å se på biler :lol:

Kan godt være 40 000 gutter på 1000 jenter.. Er jo bra utvalg da om du skal se det fra den andre siden :lol:

Alle som er glad i bilen sin parkerer den inne.. Men er veldig spent på hva de skal gjøre for å forhindre at man bare kan gå inn på baneområdet fra campen..

Skrevet

Ja, hvordan blir parkeringsopplegget? Er ihvertfall ikke intressert i å ha rølp og festing nærmere enn et par hundre meter ifra bilen min!

Skrevet

Hvis du bare skal perkere er det nok ingen fare.. Men dersom du tenker på campen, ligger den tett inntil banen faktisk..

Aner ikke åssen de skal gjøre det, men du reiser jo ikke på gatebil om du er sinnsykt redd for bilen.. Riper og slikt må man nesten regne med mindre du parkerer i depotet, og selv der er det risky buisness..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...