Chris_ Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Hvor tidlig kommer man egentlig inn ? www.gatebil.no
destroyy Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Står jo at portene åpner 10.00 fredagen.... men mener en kunne komme inn før?
BreitBau Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 De åpner når det er klart egentlig.. Noenganger åpner de før.. andre ganger ikke..
vetu03 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Tror det blir å reise tidelig torsdag, eller faktisk annkomme midt på natta.. Da regner jeg med å slippe politiet og biltilsynet. Portene er vel ikke åpne da? www.gatebil.no Fredag-Lørdag for min del Usikker på om det blir med BMW eller Ford Focus(For å trekke den vakre campingvogna vi brukte som russevogn) Hvet, men da får jeg heller stå å henge utenfor porten den del timer, bare jeg kommer meg forbi trafikk stasjonen og innkjøringa til Våler før politiet våkner så er jeg fornøyd. Man kan vel annkomme campen når som helst på torsdag?
BreitBau Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Hehe.. Nå vet jeg ikke åssen det er på våler, men dersom det er partycamp, kommer du jo dit om du kommer tidlig hvertfall..
Driv3r Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Hmm. Har E46 med 19"" felger 265/30-19 bak, 235 framme. Har tuv-papirer på dei men harkje fått det i vognkortet og bilen er kun senket framme men har tuv på det og Burde vel gå bra? planen er å få det godkjent men får ihvertfall ikkje tid til det eventuelt etter treffet om eg skal nedover
vetu03 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Hehe.. Nå vet jeg ikke åssen det er på våler, men dersom det er partycamp, kommer du jo dit om du kommer tidlig hvertfall.. Var det jeg også tenkte, men skal ta en tlf til gatebil i morgen å høre jeg, og om det er noen mulighet for å parkere bilen inn på området fra torsdag til fredag, så slipper jeg innom party campen i det hele tatt med den.
BreitBau Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Hehe... Kan du ikke bare ta med mari, også melder hun seg på girls go fast kjøring torsdag.. Da slipper du inn vett..
Robkill Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Drar oppover, men hvordan reagerer Bt på bil med prøveskilt og mer enn èn person i bilen? 285\35-18 er kanskje også dumt da? Er egentlig innstillt for å dukke opp på natta, men hjelper jo ikke om man ikke får parkert litt unna kontrollene
HungerForE30 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 jeg kommer med en vw transporter 1979 A-team inspirert. Også kalt "bængbøss"
vetu03 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Hehe...Kan du ikke bare ta med mari, også melder hun seg på girls go fast kjøring torsdag.. Da slipper du inn vett.. Tror ikke hun hadde så lyst, skal jobbe også Så må nok reise alene! PartyCampen åpner kl 09:00 på torsdag foresten.
buchern456 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 hei. vis jeg skal stille ut når bør jeg vere der..? noen som veit..?
316 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Til de som er livredd for teknisk kontroll. Sving av mot Eid i Elverum (bak Statoil) og kjør vestsiden utover. Har meg bekjent ikke vært teknisk kontroll på den siden av elva tidligere.
vetu03 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 hei. vis jeg skal stille ut når bør jeg vere der..? noen som veit..? Bør være der før det åpner nesten, pleier å bli sykt lange køer, og fort fult på rudskogen hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå