Gå til innhold

E 34 M5

thor ingar
 Share

Anbefalte innlegg

Er denne godkjent ombygd? Vognkortet på nett sier at det er en 520I med 1976ccm motor med 9500 Hk!! Lekker bil uansett men rart det ikke kommer opp noe i vognkortet.

9500 står vell for 95.00kw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Er denne godkjent ombygd? Vognkortet på nett sier at det er en 520I med 1976ccm motor med 9500 Hk!! Lekker bil uansett men rart det ikke kommer opp noe i vognkortet.

Bilen er mulig solgt men åpen for bud enda. Som sagt selges bilen godkjent ombygd så jeg skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i et gammelt vogn kort!?? Å alle med litt mellom ørene vet vel at en 520i med m20 motor har 95 kw! Er ikke dette en BMW side!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er mulig solgt men åpen for bud enda. Som sagt selges bilen godkjent ombygd så jeg skjønner ikke hvorfor folk henger seg opp i et gammelt vogn kort!?? Å alle med litt mellom ørene vet vel at en 520i med m20 motor har 95 kw! Er ikke dette en BMW side!!!!

Nei var ikke det. Jeg vil jo kjøpe en bil som IKKE er registrert om som er reg som 520 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...