matsrh Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Ikke skyt meg hvis det er en eller flere tråder om dette fra før, men lurer på hva dere ville anbefalt av effektanlegg til en e46 99 323ci m52tub25? Gjelder hele veien, altså: grenrør, mellompotte og bakpotte. ;Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Supersprint er vel noe av det beste men litt kostbart: http://www.supersprint.com/ISP000bmwE468.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Hvis det er lyd du er ute etter så er det Scorpion eller Eisenmann som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Er vel mest ute etter effekt, men må være litt lyd der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Noen som har prøvd grenrøret fra schmiedmann? http://www.schmiedmann.no/271/produkt/SCM5254.htm Eller fra: http://www.quality-autoimport.no/storef ... p?pid=3742 Hvordan gjør må jeg gjøre det med lambdasonden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Hadde supersprint på e46 320 og scorpion på e46 330. Var ikke så særlig fornøyd med supersprinten faktisk. Var litt for anonym lydmessig. Ble mer fornøyd med scorpion. Supersprint hadde jeg bakpotte og mellomrør. Kun bakpotten på scorpion. Hvordan supersprint blir med grenrør i tillegg vet jeg ikke. Er jo litt dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 bad_ip: hva måtte du ut med for supersprin mellomrør og bakpotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 bad_ip: hva måtte du ut med for supersprin mellomrør og bakpotte? Hmm tror det var ca 6000 - 6500 hos svendsen eksos inkl. arbeid Var i 2007 tror eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 oki andre med tips/meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Har Eisenman på 323 ci. Ser bra ut og er passe pen lyd med sport-versjonen. Etter min mening skal ikke en 2.5 bråke for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Har Eisenman på 323 ci. Ser bra ut og er passe pen lyd med sport-versjonen. Etter min mening skal ikke en 2.5 bråke for mye Mye måtte du ut med for det da? Du har grenrør og hele vein ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 bymp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå