ms.88 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Noen som har erfaring med biltema deler? F.eks: Bremseskiver bærearmen styrestag osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Bremseskiver uff prøvet dette en gang fik risting i rattet =( anbefales ikke , koster ikke mye ekstea for orginale deler , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 dritt.... bremsene er dårlige.. blir fort slitt.. hadde heller kjøpt deler fra koed.. tipper prisen nesten er lik. og kvaliteten er meget bra !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 skal ikke uttale meg om biltema deler, men bare si at de jeg har brukt har vært mindre bra. se heller på www.koed.no eller www.gsbildeler.no forstillings deler er billig på ebay.de og etter hva jeg har hørt er det mye billig og bra der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 sier som i en annen tråd...ikke kjøp biltema deler, man ber jo ikke om trøbbel. greit nok at de har samme produsentene som mange andre "trygge" forhandlere, men det de får inn er restvarer. Den eneste måten de kan holde prisene nede på er å kjøpe billig fra produsent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 jeg kjøpte Lambosonde til bilen min der, den funka som bare det den. pluss lykt til en opel vectra som faktisk er mye bedre en den orginale på andre siden. men er vel ikke alt der som er like bra hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 nå er vel kvaliteten på original opel så som så også da hihi:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Alternativet er isåfall orginal deler.. Disse andre firmaene som selger uorginale deler er igrunn i samme båt som biltema, og prøver å finne billigst mulig deler slik at de kan kapre flest mulig verkstedskunder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 nå er vel kvaliteten på original opel så som så også da hihi:D ja du sier noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Kjøpte styrestag der. Dem funker fett dem, men bremser vil jeg nok ikke kjøpe dær. Er kanskje litt fordomsfull men vil aller helst være 100% sikker på bremsene på bilen. hvis man har problemer med noe der så er det bare å gå tilbake å klage, sånn er det i alle fall i harstad. Jeg kjøpte også noen endeledd som jeg syntes rusta fort, jeg gikk tilbake å klaget, fikk valget om jeg ville kjøpe nye eller få pengene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 hvis man har problemer med noe der så er det bare å gå tilbake å klage, sånn er det i alle fall i harstad. Jeg kjøpte også noen endeledd som jeg syntes rusta fort, jeg gikk tilbake å klaget, fikk valget om jeg ville kjøpe nye eller få pengene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 de er flinke på å gi igjen om ting ikke funker, noe de MÅ gjøre hvis de skal beholde de kundene de har. Det er kun pris, mangfoldig utvalg og garanti som gjør at folk handler der, ingenting annet, garrantert. Og ikke kom å si kvalitet, for det er ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 kvalitet er det ikke.. men er nok kvalitet til en bil som er over 15 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 tviler ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå