Sjøbuse Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 jaja.. liker selve fronten på E38 i og med at den er så 'lav og brei' i seg sjøl tøft med synlige potter bak og ja, men vanskelig å få fint syns jeg.. kan fort se litt 'billig' ut? jeg leverte min bil på svendsen eksos. peket på stussene jeg ville ha. og sa de skulle monteres bak gjennom bunn av fangeren. hentet bilen senere på dagen og betalte 2 250.- det var inkludert stusser, kapping av gammle stusser, sveising av nye og utskjæring i fanger. meget pent gjort. skjært rett og pent. syns også lyden ble bedre. men det er muligens fordi lyden kommer ut og ikke blir sendt rett i bakken. her blir bilen hentet på svendsen eksos etter jobben er ferdig. etter 10 min kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 jaja.. liker selve fronten på E38 i og med at den er så 'lav og brei' i seg sjøl tøft med synlige potter bak og ja, men vanskelig å få fint syns jeg.. kan fort se litt 'billig' ut? jeg leverte min bil på svendsen eksos. peket på stussene jeg ville ha. og sa de skulle monteres bak gjennom bunn av fangeren. hentet bilen senere på dagen og betalte 2 250.- det var inkludert stusser, kapping av gammle stusser, sveising av nye og utskjæring i fanger. meget pent gjort. skjært rett og pent. syns også lyden ble bedre. men det er muligens fordi lyden kommer ut og ikke blir sendt rett i bakken. her blir bilen hentet på svendsen eksos etter jobben er ferdig. etter 10 min kjøring ja, det ser jo bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 pent arbeid. e38 kler 2 dobble stusser, slik som sjøbuse sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 synd og "ødelegge" en flott bil med jalla lykter og M3 speil fra E36 :Sbra kant på de felgene da Lyktene er jo en smaks sak, de er heller ikke min stil. Men M-tech speilene kler bilen ganske godt egentli, vises kanskje ikke så godt på bildene. Husk at man også fikk disse orginalt på senere modeller av e34 M5 Eieren av bilen er nå inne på forumet her han også, men har aldri funnet noen tråd om bilen hans med flere bilder desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Noen mobilbilder av en bekjent's 740i.Dog ikke 22" men plenty med senk Har tilbakelagt mange km bak rattet i den der og den ligger overaskende godt på veien mtp de brede dekkene og den gromme senken Den subbet litt og var litt spretten, men med e38 sine gode seter blir man da ikke sliten uansett hvet du hva felgene heter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Superstar grandeur, mener jeg de heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Superstar grandeur, mener jeg de heter Ja tror det er det de heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 synd og "ødelegge" en flott bil med jalla lykter og M3 speil fra E36 :Sbra kant på de felgene da Lyktene er jo en smaks sak, de er heller ikke min stil. Men M-tech speilene kler bilen ganske godt egentli, vises kanskje ikke så godt på bildene. Husk at man også fikk disse orginalt på senere modeller av e34 M5 Eieren av bilen er nå inne på forumet her han også, men har aldri funnet noen tråd om bilen hans med flere bilder desverre. ja. det er smakssak. men jeg syns de lyktene er helt feil til den lukseriøse stilen og designet i en E38. og E36 M3 speilene vet jeg at kom på senere E34 M5. men de er ikke pene der heller syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 De speilene kom vel egentlig først på E34 M5. anyway, skal være enig i at de kanskje ikke passer helt hverken med imaget eller linjene på en E38. dog kommer jo dette litt an på hva slags look man er ute etter på bilen. passer jo forsåvidt på den her oppe med de superstar hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 synd og "ødelegge" en flott bil med jalla lykter og M3 speil fra E36 :Sbra kant på de felgene da Enig ang lyktene,de er nok byttet ut for lenge siden men ang speila så kan du ta en titt på org e38 speil,de hører hjemme på en lastebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 mest trolig 22" på den her også..noe stort ja.. en til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 synd og "ødelegge" en flott bil med jalla lykter og M3 speil fra E36 :Sbra kant på de felgene da Enig ang lyktene,de er nok byttet ut for lenge siden men ang speila så kan du ta en titt på org e38 speil,de hører hjemme på en lastebil! Speilene Gunnar har montert på sin e38 gjorde seg fint på bilen. e39 m5 speil tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 E39 M5 speil tar seg veldig godt ut på E38. Her på en 740i manuell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Håper det går greit at jeg låner disse bildene av m5 speil på Gunnar's e38 fra Gunnar's egen bil tråd; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Er ikke noe å si på de speilene nei!! Kunne tenkt meg slike selv jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå