tic`n Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Lurte på om noen her inne kunne hjelpe meg med å finne ut sånn ca hvor mye denne er verdt? Kun særiøse takk.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100383&highlight= Litt smårust nederst på begge framdører. Litt småtteri med småbulker og litt stensprut. Burde kanskje vært mattet ned panser og hatt på nytt strøk med klarlakk
Lars89 Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Vil si den er verdt ca 20K. Ikke så mange som vil ha Touring.
tic`n Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 Ok. Ser egentlig ikke slik ut på visse tråder rundt omkring men. Syns det er mange som ønsker seg touring her og der.. Men men
babjorn Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Sjekk prisene rundt på nette hva dem ligger til men etter min mening er den ikke vert stort 14-18k Men er jo bare å legge den ut,er den overprisa får du jo ikke noen kjøper
wabby Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Jeg tror det er litt ann på øyet som ser... Personlig så driter jeg i km stand kontra rust. Har bilen rust... Takk for meg, er motoren sliten. ja da bytter vi. Jeg gjør heller alt annet med en bil enn rustarbeid, men det er fordi jeg hater det Men ser ut som du alt har fått noe ca pris å gå etter. lykke til uansett om du har tenkt å selge.
tic`n Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Bilen er vel mer eller mindre rustfri under og inni skjermbuer. Er vel egentlig kun det i dørene som er.. Bilen har gått ca 236 hvis jeg ikke husker helt feil.
bmwkizn Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 har ville prøvd å annonsert den til 30k jeg så kan de jo evt prute ned til 25k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå