Gå til innhold

ewsII/ewsI ? noen som har klart å kobble ut denne sperra?

plexxipuz
 Share

Anbefalte innlegg

lurer på om noen har klart å koble vekk startsperre systemet tror jeg har ewsII? jeg vet ikke. skulle gjerne visst hvordan pga jeg har en ny hjerne til min bil som egentlig må kodes om men er ikke intresert i å betale så mye på denne bilen nå så om noen vet eller har hørt om hvordan man kobbler ut startsperra er jeg veldig glad for svar=) er en m44b19 motor hjernen er fra en z3 tror motoren er 96 mod ca.

05072009010.jpg

05072009016.jpg

05072009015.jpg

05072009014.jpg

05072009013.jpg

05072009012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå,

Vad är det för årsmodell? För om det är 01 eller äldre så tror jag en BMW verkstad kan koda om din ECU rätt billigt.

Annars kan jag eventuellt göra det om du har din gamla ecu kvar? Varför byter du, är den gamla trasig?

Mvh//A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gammle har blitt ødelagt går ikke ann å fjerne lambda feilkoden har prøvd å skifte lambda til 3 forskjellige nye har sjekka ledninger til ecu å lambda og det er ingen brudd så jeg kan ikke skjønne noe annet enn at ecu er ødelagt=/ tror motoren min er 1996 mod ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej, men har du kollat med bmw vad dem ska ha? För jag tror inte det tar spec lång tid att koda om den på en bmw verkstad så bör inte kosta så mycket.

Räcker med att verkstaden har Bmw Progman så kan dem programmera om den.

Annars kanske jag kan lösa det, skulle vilja se en bild på styrboxarna bara först så jag får se hur chipet ser ut.

Mvh//A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kan klona boxar så att dem får samma EWS nummer/immo kod. Men just denhär boxen är jag osäker på om koden sitter i processorn för då kan det bli lite knepigt! Om du orkar, så ta gärna en bild i boxen också så jag kan se om det sitter ett eprom där.

Mvh//A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...