Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skulle vel kunne få det..?

Har kun hatt hengerfeste på sedan, men bakfangere fra sedan/coupe/cab passer jo omhverandre, så da er nok festene og slikt bak der også likt. Så å sette hengerfeste på en cab istede da bør gå greit.

Skrevet

Jeg skal plukke av mitt hengerfeste på E36'n.. Det er sedan vel og merke, men si ifra hvis du finner ut om festene er likedan, så kan du kjøpe mitt

Skrevet

Jeg har hengerfeste på min e46 cab, så burde jo finnes til E36 cab og. Er jo en tung bil så burde være lov å dra en del.

Skrevet

Om bilen din tung, kan du jo dra mindre, med mindre du har "førerkortet" for henger, kan totalvekten overstige 3,5 tonn eller noe? Kan være litt derfor kanskje? Ikke vet jeg.

Ja, kan si ifra om det er likedan:)

Skrevet
Om bilen din tung, kan du jo dra mindre, med mindre du har "førerkortet" for henger, kan totalvekten overstige 3,5 tonn eller noe? Kan være litt derfor kanskje? Ikke vet jeg.

Ja, kan si ifra om det er likedan:)

Førerkort for henger, dvs BE du kan fortsatt kun kjøre med inntil 3500kg. Det er noe som heter campingvogn regel men fortsatt kan du ikke kjøre mer enn inntil 3500kg. Vogn/tilhenger kan ikke overstige vekt på bilen. Man må også ta høyde for hvor mye bilen kan trekke av hengervekt. Skal man kjøre med mer enn 3500kg i totalvekt må man kjøre opp til klasse C1, da har man inntil 7500kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...