Halvor89 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Du skal vel ikke se bort ifra at det var meg =P Men bortsett fra det var det ikkeno å sette fingern på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Du skal vel ikke se bort ifra at det var meg =P Men bortsett fra det var det ikkeno å sette fingern på Så du likte det ikke eller var det gammelt prinsipp så sa at du ikke måtte like det Hyggelig å høre at du likte den Nå er det jo kommet litt finere felger på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Noen som har brukt ekspress sendingen fra gs? Bestilte igår får jeg pakken idag da eller må jeg vente til imorgen? Nå er det noen lange timer på jobb så skal jeg innom og hente en pakke på posten med noe bilpleie produkter Vet ikke helt selv hva det er Kommer med bilder og update ikveld! Ha en fin mandag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 har brukt express sendingen 2 ganger.. 1 gang fikk jeg pakken dagen etterpå.. 2.gang fikk jeg pakken etter 8-9dager... surt den siste gangen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Du skal vel ikke se bort ifra at det var meg =P Men bortsett fra det var det ikkeno å sette fingern på Så du likte det ikke eller var det gammelt prinsipp så sa at du ikke måtte like det Hyggelig å høre at du likte den Nå er det jo kommet litt finere felger på også Tror ikke det blir så galt på en svart bil. Men på biler som er lyse i fargen har jeg ikke sansen for lakkerte lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Det kan jeg være enig i. Men tok en liten sjangse og var heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Var en liten pakke som venta på meg idag etter jobb og her er innholdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Min BMW E36 1998mod. 318is *** Nylakkert 03.07.09 og nye felger 05.07.09 *** *** Nye frontlykter og bilpleieprodukter bestilt *** Utvendig (Alt i kursiv er gjort etter jeg kjøpte bilen. M-tech frontfanger M-tech bakfanger M-tech lakkerte sidelister M3 speil M3 baklykter Rieger bakrutesenker Rieger øyelokk (Ikke montert) Svart grill Carbon emblems Lakkerte spyledingser FK Angeleyes sorte med Xenon 6000k Sorte blinkers Klarglass tåkelys Senket med Bilstein b12 Simons effektanlegg dobbel Foringer fra m3 EBC bremseskiver med greenstuff Innvendig M-tech stoffmatter Sports interiør i delskinn Amaretto (Alcantara) Sorte tepper og tak Original solgardin i bakrute Armlene i sort skinn M-tech girkule m\lys Stereo Pioneer DEH-7800MP Byttet ut bak høytalere til 6x9 2x12sub i ferdig kasse og Xplod forsterker. Felger Sommer : BBS LM® 18" 8.5 225\40 Falken FK452 18" 9.5 245\35 Falken FK452 Vinter : ASA J1 med 205/55-16 Vehicle information Dev. series E36 (2) Line 3 Body type COUPE Engine M44 Cubical capacity 1.90 Power 103 Transmision HECK Gearbox MECH Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Upholstery STOFF AMARETTA BOA/BOA/AVUSBLAU (E7AV) Prod. date 1997-10-09 Order options No. Description 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER 269 LT/ALY WHEELS RADIAL STYLING 305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC) 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 668 RADIO BMW REVERSE RDS 690 CASSETTE HOLDER 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 719 SPORTS EDITION 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 971 EXCLUSIV PACKAGE Kjempe stilig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 tusen takk Blir litt bedre når jeg får tatt noen bilder med lykter på og de nye felgene, men står uten lykter til imorgen vist posten gjør jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 tusen takk Blir litt bedre når jeg får tatt noen bilder med lykter på og de nye felgene, men står uten lykter til imorgen vist posten gjør jobben sin Skjønner Men nye lykter? Du har jo allerede Angel Eyes, finnes ikke no deiligere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 blir samme. Er bare noe småtteri som ikke funka som det skulle lenger og orker ikke drive å fikse. Vil ha ting som funker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 blir samme. Er bare noe småtteri som ikke funka som det skulle lenger og orker ikke drive å fikse. Vil ha ting som funker nå Å ja, nå blei jeg letta! Hehe. Men det blir bra veit du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Hei Fornøyd med bilpleie produktene? Har selv svart bil men er usikker på hva jag skal bruke for og beholde den dype glansen. Har ikke hatt svart bil før og har heller ikke brukt så mye tid til annet enn vask på tidligere biler, Men nå har jeg en som må koses litt med ser du så trenger gode tips Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Jeg har ikke brukt dem ennå. Bilen er nylakkert så må vente noen uker før jeg går løs med kjemikalier Er ganske ny når det kommer til detailing selv, men har lest meg til mye info og spurt her på forum om tips. MG step serien er ihvertfall brukervenlig og gir et ok resultat har jeg hørt. (spent å prøve selv) Jeg har allerede fått sansen for Swissvax etter jeg brukte Autobahn felgvoks. Ellers kan du stikke inn på : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=how Her står det litt som kan være til hjelp får å få et bra resultat uten å bruke altfor mye penger ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 En liten miniupdate! Sitter å venter på lykter og blinkers som burde ha kommet nå.... Skal på jobb 15.00 og vil gjerne kjøre! Uansett har vært på bilXtra idag og handla meg: Sotespray Kabelskotang kabelsko El-tape Dobbeltsidigtape til skilt foran. Så går alt etter planen idag så kommer det en update ikveld med litt bilder av bilen da MED lykter ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå