MGR Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 haha... jeg tenkte stakkers bil Trengte en vask den haha.. ja, vart vaska når jeg kom hjem;) den pleier å se bedre ut, når det er 18" hartge hjul og nyvaska.. mangler dog m bakfanger da^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Hadde dårlig tid så var ikke så nøye jeg fikk sett bare noen fine solbriller som hang i speilet. Vært på biltilsynet idag, men de er ikke mye hjelpsomme gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Hadde dårlig tid så var ikke så nøye jeg fikk sett bare noen fine solbriller som hang i speilet.Vært på biltilsynet idag, men de er ikke mye hjelpsomme gitt.. åja:P hehe. jada, solbriller må man ha.. type impulskjøp i sverige.. derfor du var på sulland? du sa et eller anna om at han i skranken måtte ønske deg lykke til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 jah... har noen felger som ikke BT liker også er det litt rot med EU godkjenning. Feilene er fikset, men BT kan jo ikke godkjenne etter 1.Juli så dem er litt vrang og klarer verken forstå problemene mine eller prøve å løse dem sammen med meg. Men driver å herjer hver morgen før jobb for å få den godkjent så jeg får det ut av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Ser fram til flere bilder Skal fortsatt litt til å overgå denne look'en i mine øyne... Nå ser den slik ut i font bare med m3speil og svarte nyrer som jeg synst passer bedre Venter fortsatt på godvær så jeg kan få tatt noen bedre bilder av bilen. God natt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 jah... har noen felger som ikke BT liker også er det litt rot med EU godkjenning.Feilene er fikset, men BT kan jo ikke godkjenne etter 1.Juli så dem er litt vrang og klarer verken forstå problemene mine eller prøve å løse dem sammen med meg. Men driver å herjer hver morgen før jobb for å få den godkjent så jeg får det ut av verden. lm felgan? er vel litt vanskelig å få de inn i vognkort med mindre du har tuv vel? har ikke orket å prøve med hartge felgene en gang. men er vel ikke noe nytt at BT er litt vrange og trege.. huff.. må sjøl på visning for felger og senk, men venter på hjulstillings kontroll, for å få senk i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Håper senkesettet mitt går igjennom greit. Fakset opp papirer til Otta der jeg viste den igår. Får ikke felgene godkjent nei. Så blir å vise bilen på noen najse 16" med vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Kul bil det der! Tøffe felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 er det problematisk og få igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Kul bil det der! Tøffe felger Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 er det problematisk og få igjennom? Tenker du på senk eller felger? Update idag er at jeg har mitt nye Canon speilrefleks på lading ble et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 utrolig fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 utrolig fin bil du har Tusen takk Er fortsatt litt små pussing før jeg er helt fornøyd, men begynner å komme seg. Blir noen bra bilder vist det bare blir sol og jeg lærer meg det nye kameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 nydelige bilder av en nydelig bil ; D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå