Gå til innhold

Christopher's E36 318is [Update med nye bilder 27. Mai]


Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var å knipsa noen bilder her om dagen med stativ å greier. Merker det er nytt for meg med så avansert kamera 8)

Her er hvertfall resultat av bilen min etter vask og påføring av Meguiars UQD!

IMG_0112.jpg

IMG_0111.jpg

IMG_0086.jpg

IMG_0084.jpg

IMG_0077.jpg

IMG_0075.jpg

IMG_0070.jpg

IMG_0066.jpg]

IMG_0063.jpg

IMG_0053.jpg

Dere får si hva dere tror jeg kan endre på får å få bedre bilder. Ligger 2stk som jeg redigerte på side6.

Også lurer jeg kjapt på om noen har noen tips hva jeg kan feste øyelokk med. Har tech7 men det stivner jo litt sent. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crappy respons, men her er en ørliten update:P

Monterte øyelokk idag og testa MG Trim detailer og jeg sier bare WOOOOW! Jeg er mektig imponert. Dørhåndtakene mine så var grå nesten hvite ble sorte og flotte på 5sec. Samme med alt av listverk og annet jeg brukte det på. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøken bil, men har du planer om kvitere AE?

noe som ligner på CCFL ringene ?

eg synst det vil bli litt bedre, ellers har eg ingenting å sei :D

Uten å ha sett bilen "live" må jeg nesten si meg litt uenig med deg. Synest de passet bra sammen med grøftelysene, hadde sett dust ut med gul-hvite grøftelys og blå-hvite angleeyes. Måtte i såfall byttet grøftelysene også, men jeg likte fargen sånn det er nå.

Hmm, hva merke er det btw, og hvor kjøpte du de? fornøyd? Fikk plutselig litt lyst på når jeg satt å kommenterte de :P.

Pen bil btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøken bil, men har du planer om kvitere AE?

noe som ligner på CCFL ringene ?

eg synst det vil bli litt bedre, ellers har eg ingenting å sei :D

Uten å ha sett bilen "live" må jeg nesten si meg litt uenig med deg. Synest de passet bra sammen med grøftelysene, hadde sett dust ut med gul-hvite grøftelys og blå-hvite angleeyes. Måtte i såfall byttet grøftelysene også, men jeg likte fargen sånn det er nå.

Hmm, hva merke er det btw, og hvor kjøpte du de? fornøyd? Fikk plutselig litt lyst på når jeg satt å kommenterte de :P.

Pen bil btw!

Er gs sine. Er noe jævla jallalykter, men dem ser bra ut. Jeg har et par til salgs vist du vil ha billig :) Lyktene er depo og blinkers er fra koed og er fra Sonar. Blinkersa så følger med ser ikke bra ut. Det du sier over er grunnen til at jeg har dem. Passer fint og jeg synst det blir voldsomt med xenon i alt av lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takker :)

Jeg er imponert over UQD. Slitesterk lett å bruke og lukter godt ;)

Nå venter jeg på lønn imorgen og da blir det nanolotus, jet seal og petes 53! Da er jeg klar for vinteren!

Kan også bare legge til at det er snart 2mnd siden jeg la på SV Autobahn og jeg spyler fortsatt felgene rene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Bestiller nå noen småting. Listen er som følger

#1 NanoLotus® Bilglass Forsegling

#2 Swissvax Waschpudel

#3 Wheel face brush

#4 MONSTER MICROFIBER EXTREME

#5 18L bøtte inkl gritguard

#6 Wolfgang Black Diamond Tire Ge

#7 Bilberry Safe Wheel Cleane

#8 red shine jetseal & petes 53' winter kit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerte du med eller uten kvittering, i såfall, pris? Fikk pris på å ta litt rust nederst på to dører, to skjermer, front og panser for 15500,-.

Hvor mye ga du for hellakkering?

Lurte også litt på hvor du handlet replikafelgene og om BBS emblemene var med i prisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...