k3n Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Tok noen enkle bilder på enn parkeringsplass å leter etter kritikk på bilen! Har jo da endel planer selv som ; Soting carbon nyrer acs bakrutesenker alle deksler naturligvis led baklys Halvlakkere panseret Kritikk ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 de leppene under frontfangeren ble overkill, ellers så syns jeg den var veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Veldig kul bil, eneste er frontfanger, de utstikkene hadde jeg hvertfall kappet på neste trinn slik att de ikke ble for fremtredene. Klarte ikke og venne meg til dem Ellers flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Tenker enn catkiller under der i Jetblack gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 For all del fjern de greiene på fronten!! og noen andre baklykter, feks. røde å hvite Så blir bilen rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Fronten ble litt mye for min del. Stikker for langt ut og blir litt tomt i midten. Men fint du prøver noe nytt! Ville også hatt eksosrøra mer modt midten ala M3 og satt på sota blink foran. Ellers rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Det meste, bortsett fra fronten, var meget pent. Splitterne ble alt for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Sykt tøff bil synd den va rå som den er jeg skal være noen særpreg for at en bil skal skille seg ut positivt etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Her er inspirasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Feit bil med tøff front, gjør man noe orginalt så får man høre det er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Meget fint utgangs punkt! nr 1: bytt chrome rundt vindu. nr 2: spacere forann og bak. nr 3: nyt livet og vær fornøyd med rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Tenker enn catkiller under der i Jetblack gjør susen! Nope. Resten av bilen derimot var deilig! Blir bra når du får lakkert panser Shadowline rundt vinduer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Den var rå=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Tenker enn catkiller under der i Jetblack gjør susen! Må være i en "synlig" farge skal det være noen vits i... Må binde sammen splitterene så det ikke ser ut som om den mangler begge fortennene... Ellers; Panseret skulle vært blått som bilen ellers (fortsatt sort tak). Skifte alle lykter til noe med krystallglass (originalt design, men med klare, fargeekte glass). Kanskje sorte nyrer, men litt usikker før jeg ser det... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Tøff bil liker den fargen meget godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå