B_K___ Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Hei Jeg har en 520i e60 som det er vanlige skinnseter i, å jeg vil bytte ut til comfortnakkestøtter. De som står på fra før er ikke å skryte av Noens som vet hvor man kan finne noe sånt?
Saltkjelen Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Komfortnakkestøtter får du kjøpt på Koed, GS og liknende forhandlere. Har du manuell eller el. justerbare nakkestøtter idag? Dersom du har manuelle vil du jo miste høydejuster funksjonen på de nye nakkestøttene da de er el justerbare. Tror imidlertid ikke at du vil få noen glede av komfortnakkestøttene i kombinasjon med std. seter da nakkestøtten blir altfor langt unna hodet.. Hvertfall for meg..
B_K___ Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 har manuell justering pr dags dato ja. De er for langt unna allerede nå synes jeg å da blir de ikke bedre me comfort nakkestøttene altså? Bytte ut til sportsseter da? de har litt mere justeringer i rygg å nakke?
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Nei, komfortnakkestøttene bygger ikke noe særlig nærmere og vil derfor ikke utgjøre noen stor forskjell. Kanskje en cm eller to, men det er toppen. Jeg vet ikke om det lønner seg å bytte til sportsseter disse setene heller ikke har noen justering i øvre del av ryggen slik komfortsetene har. Ettersom du har manuelle (del elektrisk) har du hakk i stengene til nakkestøtten. Det er det ikke på komfortsetene og da vil jo komfortnakkestøtten uansett bare falle til bånn og bli der. Du vil da ikke kunne høydejustere den med mindre du ikke lager hakk på egenhånd. Det beste er jo om du bytter til komfortseter så har du alle funksjonene med en gang. Og med øvre del som kan knekkes ligger nakkestøtta helt inntill hodet.. Men alt avhenger jo selvsagt av pris og hvor mye man er villig til å legge ned i det..
B_K___ Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 okei, koste hva det koste vil, man må jo sitte godt. selger ikke bilen pga setene må vel holde utkikk etter seter da. men er det noe forskjell på komfort baksetene?
Saltkjelen Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Ingen forskjell på baksetene enten man har std, sport eller komfortseter. Du kan jo prøve å bytte ut nakkestøttene bak til komfortnakkestøtter og se hvordan det blir. Se på bildelsbasen.se for brukt interiør. Finns i bøttesvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå