Gå til innhold

hvilken spoiler blir penest på min bil? :)

Hvilken spoiler blir penest på min bil? :)  

29 stemmer

1. 1. Hvilken spoiler blir penest på min bil? :)

• m3 list
      10
    • M-Tech dobbel
      9
    • Igen spoiler
      10

Anbefalte innlegg

heisann! jeg har lyst på noe på bakluka mi, men klarer ikke å bestemme meg. har en mørk blå E36 coupe. det jeg kunne tenkt meg er ei lita m3 list eller denne m-tech dobbel ( http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4991.jpg ) ser også at de har denne spoileren på superstyling til 2100kr, er det noe forskjell på kvaliteten på disse, ettersom prisene er så forskjellige? :)

Her er ett bilde av bilen min uten spoiler : ) fedi0q9cb59l2ortz0ud.jpg

M3 list s95rtpjqag1gt9jkz0u2.jpg

M-TECH DOBBEL tohc9nhw7s1yftszfz2q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ingen bilder der lista syns skikkelig, men du ser litt på disse ihvertfall. Dette er til e46 da, men størrelsen skal være rimelig lik på e36 :)

i0nnl6oitvl7x10ca5yn.jpg

Da er det kanskje litt enklere å se at den listen du hadde bildet av i 1 post er litt stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir nok jevnt. Skal du ha clean eller litt tøff look? Såfall er list eller ingenting mest clean og gtn tøffest synst nå jeg.

Fikk meg selv gtn på for bare noen dager siden og er meget fornøyd.

syns clean look er ganske fint, men har litt lyst på en litt sånn "værsting-look" også 8) og jeg kan se for meg at med gtn og gt splitters blir den badass :P

men vil ikke ha noe slikt pimp my ride yoyo kjelke, det skal se originalt ut fra fabrikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt av den formening av skal du ha gt vingen, bør du også ha alle de andre tingene som hører med til pakken. m3 skjørt om du ikke allerede har (ser ikke slik ut på bildet) front osv- OGSÅ speil. og vær så snill å kjøp noen speil som faktisk går an å tro at er m3 speil. det værste jeg ser er m3 speil i enten chrom- eller med blinklys..

Ellers- hvis du ikke vil ha/ta deg råd til hele pakken? da kjøper du den lille lippen, selvom jeg syns en coupe som ikke er stylet- kler å være clean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt av den formening av skal du ha gt vingen, bør du også ha alle de andre tingene som hører med til pakken. m3 skjørt om du ikke allerede har (ser ikke slik ut på bildet) front osv- OGSÅ speil. og vær så snill å kjøp noen speil som faktisk går an å tro at er m3 speil. det værste jeg ser er m3 speil i enten chrom- eller med blinklys..

Ellers- hvis du ikke vil ha/ta deg råd til hele pakken? da kjøper du den lille lippen, selvom jeg syns en coupe som ikke er stylet- kler å være clean.

er ganske enig der, har original m3 front, original m3 bakfanger, originale m3 speil, og skjørtene står på lista :D og har et par gt splitters på handen! tor dette blir bra! med 60/30 senk i tillegg. har en liten svart "leppe" nederst på frontfangeren. noen som vet om det er bare å feste gt splitterne utpå den leppa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...