Gå til innhold

Ole`s E30 TurboV2 | Bil brant ned, ny info 1 inlegg!

Begynne på nytt prosjekt?  

24 stemmer

1. 1. Begynne på nytt prosjekt?

• Ja
      18
    • Nei
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har eit gammalt E30 320 kaross stående med svært lite rust på, blir dugnad på den her i bygda...Begynner vist neste helg, eit par karer som ordner meg plass som den kan stå i, dei vil vist hjelpe meg med bilen og :)

Bilder kjem mest sansynleg til helga :)

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nice :)

Kjem bilder seinere ikveld, blir ikkje så seine i og med att vimå av med topp osv igjen...trur det er sprekk i toppen...:(

har ikkje strekk bolter, vurdere å kjøpe 12.9 bolter på spesial vare i morra, nokken so veit kva moment man skal bruke på dei?

Skrevet

Har dere reserve-topp eller blir det meisling viss mulig?

Momentet er vel endel mindre enn på strekk-bolter ettersom 12.9 ikke strekker seg så mye ved belastning og kan lettere rive gjengene..

Skrevet

Vi bruker nokk min topp ;)

Fekk ikkje tak i bolter idag men dei er på veg, Jørgen her på forumet hadde eit ekstra sett med strekkbolter til oss :)

Skrevet

Glømte seff kabelen til tlf i bilen til gravstein her på forumet så blei ikkje bilder idag heller men skal prøve å få det til imorra :)

Skrevet

Her kjem nokken bilder eg tok med min tlf...

Dokke har sikkert sett sånt 100 ganger før da men :)

8s87kbkmyffwny9k8rsx.jpg

eyba7kwgbkiekeqrnhry.jpg

wcdmfnh783vnkmr5qgsn.jpg

Skrevet

Skifta olje på girkassa når vi først skifta clutch, var ikkje tut på flaska så vi måtte lage til nokke provisorisk :

qjqafl39ao1auvg45eqq.jpg

Jankiss hadde laga til for tynn slange så 2 min etter vi var begynt blei beholderen vår litt større :)

fs7bbk8hg7lk116kig80.jpg

Skrevet

Eg tar no over denne bilen så denne tråden blir skifta til mitt prosjekt imorra :)

Bilde av heile bilen kjem :)

Skrevet

blir bra dette :)

har ei blokk liggende eg skal trykke nedi midlertidig :)

så blir det satsing på over 500hk sein sommer eller til neste vår :)

Skrevet

Får sjå kva som blir gjort, er iallefall planer om Datasprut osv så blir nokk litt tryggere enn det var på mitt forige prosjekt sjølv om det holdt i 9mnd med hard kjør ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...