Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Skulle gjerne fått avlest feilkoder på bilen min, en 2000 mod 323CIA. Bilen går i nødmodus ved belastning/pådrag, dvs null drag og dør til slutt helt ut. Går etterhvert an å kjøre i ca 20km/t. Ingen verksteder som har tid nå. Skulle helst fått lest av i dag/morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnny120000 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Biltema har,under 800 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Ikke ute etter å kjøpe. Lurer på om noen har carsoft og kunne lest av noen feilkoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 dårligt at ikkje verkstedet har tid, men stikk ned tidlig, 8 - 9 tida da har dei som regel litt meir tid. tar maks 30min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Har snakka med de fleste verkstedene rundt her, spurt bekjente osv. Ingen har tid/gidder. Og hele jobben (verksted) har sommerferie. Økonomien er heller kke heeelt på topp for tida Derfor håper jeg på å få litt respons her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 har carsoft 6,5 her (Bor i Mandal) men, har ikke satt meg så inn i det.. så vet ikke om jeg får til å lese av\skjønne åssen jeg skal lese det av, eller om det går med det jeg har.. Men det vet kanskje noen andre på forumet.. Men kan sikkert komme her så kan vi prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Takk for tilbudet! Prøv det på egen bil først da. Litt langt å kjøre 20 mil (med garantert et par stopp) uten resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Takk for tilbudet!Prøv det på egen bil først da. Litt langt å kjøre 20 mil (med garantert et par stopp) uten resultat har prøvd det på egen bil( E36 320i coupe) resettet bare airbagen og olje service og div.. var ikke noe feil å se på min, men følte ikke det gikk ann å lese så mye feil på e36\n min.. kan ser mer på biler med annen kontakt\ styring ( kanskje din, vet ikke) Men er ikke noe særlig dreven i det.. så du får vel heller få taki noen andre. hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Høres bra ut ! Tar kontakt hvis jeg ikke finner noen nærmere! Har du tid i dag/morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Høres bra ut !Tar kontakt hvis jeg ikke finner noen nærmere! Har du tid i dag/morgen? Skal nok la ser ordne det evt.. Ferie fra jobb og ikke noe spesielle planer. må jo hjelpe bmw eiere(bimmers\medlemmer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Hoi, jeg kan forsåvidt ta med Carsoft'n på jobb. Jobber på Ventelo i Kr.sand (lund), så om du er der på dagtid mellom 10 og 15 så kan vi sikkert ta en kjapp titt og se om den klarer å lese av noe lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Dersom det kun er motorrelaterte feilkoder du skal ha lest av kan jeg muligens hjelpe til. Har BMW's system, men sliter med pc'n når det kommer til modeller med 20-pins kontakten i motorrommet. Har din OBD2 kontakt også? Evt. så reklamerer wabby her på forumet med at han har CS http://www.bimmers.no/profile.php?mode= ... le&u=11143 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hoi, jeg kan forsåvidt ta med Carsoft'n på jobb. Jobber på Ventelo i Kr.sand (lund), så om du er der på dagtid mellom 10 og 15 så kan vi sikkert ta en kjapp titt og se om den klarer å lese av noe lurt. Tror jeg slår til på denn jeg. Sender melding når jeg nærmer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Dersom det kun er motorrelaterte feilkoder du skal ha lest av kan jeg muligens hjelpe til. Har BMW's system, men sliter med pc'n når det kommer til modeller med 20-pins kontakten i motorrommet.Har din OBD2 kontakt også? Evt. så reklamerer wabby her på forumet med at han har CS http://www.bimmers.no/profile.php?mode= ... le&u=11143 Har ikke peiling på om jeg har obd2, men tviler siden det er en 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå