Gå til innhold

1992 Honda NSX Selges! 419.000,-


M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

ja, da lurer jeg på om jeg skal selge den da, er rett og slett en herlig bil, men den blir desverre brukt for lite. har kjørt ca 5000km på to år nå.

Bilen er totalstrøken, og uten noen feil. det eneste som kan utsettes er at forsterkeren til stereoen begynner å bli dårlig. det "popper" i lyden av og til. dette er vanlig på NSX. bortsett fra det er det ikke noe å sette fingeren på. satt på wings-west bodykit, men front og bak-lepper er montert utenpå, og taes lett av, og de originale sideskjørtene følger med.

den er senket 30mm, men originale fjærer medfølger.

rød bil med sort tak og sort skinninteriør. de som kjenner til NSX vet hva dette er for noe! 3,0 vtec V6 på 274 hk, aluminiumskarosseri, toppfart 280km/t originalt. og turtallsperre på 8000rpm! 0-100 = 5 sek.

maksfart pr gir:

1: 72km/t

2: 130km/t

3: 183km/t

4: 231km/t

5: 280km/t

bilen har gått 41000km og føles som ny, det lukter fortsatt nybil i den. innbytte opp til ca. 100.000,- kan vurderes, helst i e39 touring, men alle forslag mottaes med takk.

kekbf1miihp1wz3m94g2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det gikk en sånn en i Eidsvoll, kjøpte den vel ikke av en gammel mann som bor i Eidsvoll? Er så vill bil! :)

nei, den som går/gikk på eidsvoll/råholt kjøpte gubben ny, og brukte den hele året sommer og vinter. den har nok noe mer kilometer enn min, og etter hva jeg vet en liten skade på frontfangeren etter å ha lekt snøbrøyting. :wink: har han solgt den?

uansett, om du har vurdert NSX men aldri prøvd det, så har du virkelig gått glipp av noe! dette er helt perverst! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EU ok (til?) og ingen heftelser (enn kanskje pant)?

Kan komme med et seriøst bud på 380 000, mer enn det gir jeg ikke, for da er det nesten like greit å hente en i Tyskland selv.

eu ok til april 2011. :) er ingen heftelser eller pant i bilen, jeg har ikke lån på den. er heller ingen skyldige avgifter. :)

har notert det og tar det opp til vurdering, men jeg lar den nok ikke gå før jeg ser 4-tallet tenker jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regnet nesten med det for en perle som dette - har en annen bil jeg vurderer istedenfor - en 3000GT VR4 fra Tyskland

hehe, ja, 3000gt vr4 er hysterisk morsomt å kjøre med!

jeg har kjørt flere, og går det i 200. så kjennes det ut som om det går i 500km/t! :lol: men pass opp for en ting! fordelingskassa på disse er en svakhet, og de er sviiiindyre! i tillegg så føles det som om alle foringene i bilen er defekte, selv om de ikke er det. den er "dørgete" å kjøre med. altså føles lite presis. litt som en amerikaner med stor motor.

det er en av grunnene til at jeg ikke kjøpte det, selv om jeg også vurderte 3000gt. :wink: det er også svært dårlig kvalitet på seter o.l. så kjøper du en, så se etter en som har fått trukket opp interiøret.

bare litt rådgivning fra min side.

:)

jeg har hatt to stk NSX, og jeg blir like imponert hver gang jeg starter opp og kjører en tur. finnes ikke noen å sammenlikne med. har kjørt ferarri og der er det kun motorlyden og aksen som er noe å skryte av. men lav kvalitetsfølelse. det knirker og dunker i bilen konstant.

lambo er en helt annen klasse,og også en annen prisklasse, men jevngod på bane. ellers så er det en ting som fasinerer meg. NSX har sykt gode prestanda med 3 liter sugemotor og originalt oppsett. vinker pent hadet til e36 M3. men du kan få kjøpt bolt-on kompressorsett som er godkjent med garanti fra Honda, som gir deg 400hk og da skal jeg si deg at det blir vei i vellinga. :twisted:

og om noen lurte på åssen sikkerheten er i en NSX så kan jeg bevise at den er upåklagelig.

jeg fikk vannplaning med den første i 100km/t og traff en tvillinglyktestolpe sidelengs med sjåførsiden først. den stolpen knakk, og jeg slo et kumlokk 200m bortover før jeg stoppet i grøfta. men jeg hadde ikke så mye som en blåmerke. :D

også er det det aller beste da. den er laget i 100% aluminium!

hørte jeg rust? nei.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...