Elisabeth92 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Da har jeg kjøpt min første bil! Blei en 318 som lenge har vært drømmebilen! (hvertfall som førstegangs bil) Nå er den helt orginal, men har en del planer for den! Her er hvertfall noen bilder av hvordan den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 det var ikke mye bilder her nei men grattis som BMW-eier, du kommer helt sikkert til å bli fornøyd. å velkommen på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Gratulerer med ny bil å velkommen til bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Velkommen! Ingen feil førstebil det der. Starta selv med 318 Ikke kommet så veeeldig mye lenger. Men hvor er bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Igjen Gratulerer med bil jenta mi:D .. får prøve å få til bildene etterpå legger ut et lite bilde for deg jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Igjen Gratulerer med bil jenta mi:D .. får prøve å få til bildene etterpålegger ut et lite bilde for deg jeg:D Tusen takk for det vennen:D Skal prøve igjen ja;) Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 det var ikke mye bilder her nei men grattis som BMW-eier, du kommer helt sikkert til å bli fornøyd. å velkommen på forumet Nei hadde problemer med å få lastet opp bildene , men de kommer etterhvert! Jeg er allerede fornøyd så det er ikke no problem! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Gratulerer med ny bil å velkommen til bimmers Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Velkommen! Ingen feil førstebil det der. Starta selv med 318 Ikke kommet så veeeldig mye lenger. Men hvor er bildene? Du gjorde det ja Flere som har skjønt det Hehe. De kommer! Hadde litt problemer med å laste de opp, men skal nok få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Bra potensiale i den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Bra potensiale i den der Jepp, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Bra potensiale i den der Jepp, takk for det Bilen din var veldig tøff forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Grattis med BMW Litt M-tech kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Senke, lakke fangere i bilens farge og noen andre felger så er du godt på vei. Felgene var horrible ! Flott utgangspunkt. 318i går slettes ikke så dårlig som noen skal ha det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Supert! Fin førstebil det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå