Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg kjøpt min første bil! :D Blei en 318 som lenge har vært drømmebilen! (hvertfall som førstegangs bil) Nå er den helt orginal, men har en del planer for den! Her er hvertfall noen bilder av hvordan den ser ut nå :wink:

v6qbzxlfvx7l5akjrxn7.jpg

d216f8k7ghfksl8lycu2.jpg

slg8egfg2p0x1cgmijt8.jpg

xqd0py3bratug2qtr7g7.jpg

68712uschx0j0qsoiwfx.jpg

tv0twsf4fi8p52mw9349.jpg

Skrevet

det var ikke mye bilder her nei :roll: men grattis som BMW-eier, du kommer helt sikkert til å bli fornøyd.:) å velkommen på forumet 8)

Skrevet
Igjen Gratulerer med bil jenta mi:D .. får prøve å få til bildene etterpå:P

legger ut et lite bilde for deg jeg:D

bmn0lz2jbm6m56w6vtyn.jpg

Tusen takk for det vennen:D Skal prøve igjen ja;)

Takk for det! :)

Skrevet
det var ikke mye bilder her nei :roll: men grattis som BMW-eier, du kommer helt sikkert til å bli fornøyd.:) å velkommen på forumet 8)

Nei hadde problemer med å få lastet opp bildene :o , men de kommer etterhvert! :wink: Jeg er allerede fornøyd så det er ikke no problem! Takk for det :D

Skrevet
:wave: Velkommen! Ingen feil førstebil det der. Starta selv med 318 :) Ikke kommet så veeeldig mye lenger. Men hvor er bildene? 8)

Du gjorde det ja :) Flere som har skjønt det 8) Hehe. De kommer! Hadde litt problemer med å laste de opp, men skal nok få det til! :wink:

Skrevet

Senke, lakke fangere i bilens farge og noen andre felger så er du godt på vei. Felgene var horrible :)! Flott utgangspunkt. 318i går slettes ikke så dårlig som noen skal ha det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...