Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Etter bildet å dømme så er den bilen der pr. i dag verdt omtrent.... Tja, vrakpant?

Undres dog stadig over folk som bare stuer vekk bilene på låven når de går i stå. Tror de at de blir mer verdt når de står der og falmer, eller har de en plan om å en gang i livet blåse nytt liv i dem? Noen som kan forklare dette for meg?

Skrevet
  Clipictrial skrev:
Du kan ikke bruke den som jordebil!

Hvor mye selger du den for?

Er muligens interessert, 2-dørs E30 facelift begynner å bli utplukka.

Du får jo ikke IS som preface. forøvrig hadde jeg ikke brukt en IS som vinterbil om jeg hadde hatt 2 biler. heller en Fiesta e.l.

Skrevet
  håkon_w skrev:
Du får jo ikke IS som preface. forøvrig hadde jeg ikke brukt en IS som vinterbil om jeg hadde hatt 2 biler. heller en Fiesta e.l.

Fiesta!? Du får ikke fiesta med bakhjulstrekk! Noe som er alfa omega i en vinterbil (evt. 4x4 hvis du liker fart og spenning).

Skrevet
  NiklasJa skrev:
  håkon_w skrev:

Fiesta!? Du får ikke fiesta med bakhjulstrekk! .

Alt er mulig veitu ;) hehe :lol:

Skrevet

Jeg syntes min mb e200 var en god vinterbil... fikk pløyd ned gjerder å busker bilen stoppa ikke den.Å rattutslaget er det ingenting som slår..MEN e30 på vintern er også deiligt å sladde rundt med.

Skrevet

Det blir jo vinterbil, begynne og restaurere er dyrt. Iallefall for en student!

Men hadde penga ligget på bordet, ja da hadde bilen allerede stått i tusen biter!

Er ikke dette greit da?

E30 320Ia som sommerbil..

E30 318IS som vinterbil..

og

E30 320I som helårsbil ? :D

3xE30 :)

Skrevet
  Richirich skrev:
ikke funnet noe som er bedre enn e30 på vintern, er så digg å ligge heeeelt sidelengs med !

da har du tydeligvis ikke kjørt en 535 om vintern. ;) e30 har null grep i forhold til e28 535i om vintern hvertfall. breiere ligger man med e28 og syns jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...