J Naustdal Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Då vart det endelig ///M bil på meg og. For ca 1 veke sidan reiste eg til bergensområdet og henta meg ein 535 som var ombygd til m5 3.8 (selfølgelig godkjent) -92 mod -Sort Alcantara interiør -edc fjernet -bilstein dempere/ eibach fjærer - 19" m6 kopi felger - brei front Vidare planar for bilen: - nye baklykter (er på vei) - ny bakluke uten spoiler - muligens nye felger - Eisenmann eksos ( visst lommeboka vil) - 750 bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Gratulerer! Den var nydelig! Holder med deg i å skifte ut baklyktene, men vinga likte eg. Håper du blir fornøyd me kjøpet. Fargen var til å spise opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Gratulerer med ny flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Sjå der ja, der kom bilen på nett og Som sagt før, meget fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Pent! Villle vurdert noen mindre felger men ellers var det meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Se der ja Pen og rå bil *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Takk for de fine tilbakemeldingene Lars89: driver å vurderer noken nye felger i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Riktig motor, nydelig farge og litt for store hjul 18" kantfelger så har du et smykke av en bil. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Grattis Den så veldig bra ut EDIT: Er interessert i den spoileren hvis du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Då var det komt nye baklykter på bilen. Og i dag har eg bestillt meg kw v2 coilovers. Yellowstuff klosser og Earls stålomspunnede bremseslanger er også på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Da var coilovers komt på bilen, tok samtidig å skiftet bærearmer, casterstag og styrestag, da disse var modne for utskifting. Bilen ble heilt konge å køyre no, og eg kan anbefale kw på det sterkaste. Ut med da gamle... ...og inn med da nye. blir ein del rot på verkstaden. Resultat Kjem til å senke litt meir framme og heve ein del meir bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Dette ser da temmelig perfekt ut i mine øyne! Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 tror den hadde sett litt penere ut vist du hadde lakkert leppene foran å bak å skjørtene samme farge som bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 tror den hadde sett litt penere ut vist du hadde lakkert leppene foran å bak å skjørtene samme farge som bilen Virkelig?? Synes den originale kontrastfargede M5 stylinga utgjør det lille ekstra på E34. Ikke så mye annet enn nettopp dette som tilsier at det er en M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Grattulerer med ny bil,pent eksemplar ja;) Skulle egentlig ha en sånn selv men så ble det e36 me istede. Ville også ha fjernet vingan og skiftet felger. Kansje litt lav bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå