Gå til innhold

Selges: Meget påkostet 2007 mod. 525iA M-Sport


caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du solgt den? :)

Ja, nå er 5'ern solgt - og "ny" bil innkjøpt... :)

Må innrømme at jeg kjenner meg som en "sviker" pga. bilvalget, siden det ikke ble en blå-hvit bil som trillet inn på gårdsplasset. Likevel kan jeg ikke si at jeg angrer på valget overhodet... ;)

Noen dårlige mobilbilder kommer nedenfor. Skal legge inn de siste bildene jeg har av 5'ern i tråden om bilen. Disse bildene er heldigvis av bedre kvalitet.

efluulxdedq0zrpl00wy.jpg

d7485j61u81n6oaizzfv.jpg

Vet at det trolig er "ulovlig" å ha Mercedes hvis man er her inne, men hvis jeg arbeider like mye hele vinteren som jeg gjør nå, så ser jeg ikke vekk ifra at jeg henter meg en svensk BMW E36 M3 til "lekebil" i løpet av vinteren. Inntil videre får jeg kose meg med Mercedesen, som er en 2007 modell CLS 320 CDI med full AMG 63 optikk med 4 utblås bak, lettere senket på Airmatic-systemet (luftfjæringer). Bilen har også utvidet skinnpakke, Designo skinninteriør med hvite seter med varme og ventilasjon i et ellers sort interiør, største navigasjonssystemet med DVD, Harman Kardon stereo, el soltak og seter med memory, keyless go, osv osv osv. Går faktisk godt an å trives i denne, til tross for at det ikke er BMW... ;)

Har også kjøpt meg en "ny" bruksbil, som ikke på langt nær kan sammenlignes med den forrige... :P

xb78b20z4p62qtd7wlkc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah...kult med Brock B1 da :D

:whistle:

Brock B1 er aldri feil... ;)

Ingen dårlig erstatnig det der :wink:

Gratulerer med salg og ny bil! :D

Takk for det :D Så langt er jeg godt fornøyd med erstatningen, som i all hovedsak ble kjøpt pga. endring i arbeidssituasjonen, som vil innebære ca. 25' - 30' kilometer ekstra kjøring i året - i tillegg til de allerede 45' - 50' kilometrene som jeg allerede kjører i året. Dette vil pågå i to år, så derfor tenkte jeg at det var bedre å "slite ut" en Mercedes enn en BMW... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil, kompis av mg som Eide den før, DL skilter ikke sant?

Stemmer det, er DL-registrert. Liker dårlig å hente bil sørfra, men i og med at 5'ern havnet i Oslo så føltes det ikke sååå galt... ;)

Vet du hvordan kompisen din behandlet bilen..? Den ser tilsynelatende svært pen ut, så jeg håper jo såklart at dette gjenspeiler hvordan den ble behandlet... :)

Sleng ut litt flere bilder da:) Såg jo ganske grom ut :wink:

Er det Caddyen eller Mercedesen du tenker på? :lol: Skal få tatt noen bedre bilder i løpet av helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et steg i riktig retning vil jeg si :D Er et så synnsykt gjennomført og tøft design på cls`n!! ikke er de så værst og kjøre heller.. 8) fattern har hatt en slik i 1 år nå, og jeg gliser like mye hver gang jeg ser den bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et steg i riktig retning vil jeg si :D Er et så synnsykt gjennomført og tøft design på cls`n!! ikke er de så værst og kjøre heller.. 8) fattern har hatt en slik i 1 år nå, og jeg gliser like mye hver gang jeg ser den bilen..

Takk for det! :D Nokså spesielt å få høre det på et BMW-forum vil jeg si, men like fullt morsomt... :P Hadde det ikke vært for at jeg får så mye ekstra kjøring i forbindelse med jobb så hadde jeg trolig blitt å endt opp med E92 335i, var det som var planen i utgangspunktet.. :)

Så langt er jeg storfornøyd med CLS'en, den er virkelig en milsluker... ;) Og med all respekt for E60'en; denne er betydelig bedre å kjøre :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjøpte bilen for nesten 1mil for 1år siden og brukte den kanskje 4 månde og passa på den som en baby. Så jg trenger ikke si noe mer :)))

Er han fra Sandefjord..? :) Bilen hadde to tidligere eiere i alle fall; en som var med i MB entusiastklubb og en i Sandefjord. Morsomt å høre at den er fint behandlet :D

Hadde du orket å spurt han om han vet om motorstyringen på bilen er oppgradering ("chippet")? Jeg mener bestemt at den ikke er det, men er ikke 100% sikker. Hvis den ikke er det, er mulighetene for en Kleemann oppgradering absolutt til stede; 290 hk og 705 nm frister litt... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...