Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurte på om det er i det hele tatt vits i å lime to spacere sammen, eller om det bare er nok å sette de på sammen?

De kan vel ikke gli i forhold til hverandre, for presset fra felgen blir vel stor nok?

Skrevet
hvad med å kjøpe spacere i rett tykkelse? eller felger der passer til bilen?

Jaja, vits i med slike kommentarer... Bare fordi du kjeder deg på jobb er det ikke vits i å trolle...

Takk til Mr E30 for fornuftigt, presist og intelligent svar på spørsmålet mitt...

Skrevet

sorry, men 2 spacere oppå hverandre vil aldri bli bra, og der er høy sansynlighet for at temperaturforandringerne vil få de til å løsne hjulboltene. ikke for å være spydig eller smart :)

Skrevet

jeg ville ikke brukt to spacere oppå hverandre, kan ha flask og at det funker.

men spacere frarådes å kjøre med, men jeg bruker spacere jeg betalte 100kr stk for, som er i støpt alu, og er universal spacer, noe jeg aldri ville brukt med mindre jeg er desperat, og det funker utmerket, så man vet aldri:P

men ville helst brukt spacer man skrur fast i navet. det sitter best:)

Skrevet

spacere er ikke noe problem å bruke, men to ved siden av hverandre på hvert hjul KAN vel være litt annerledes..

men spacere er helt topp hvis det er med gjengebolter festet i spacere.. eller bruke en tynn spacere på hvert hjul uten.. no problem boys!:)

Skrevet

De som jeg har sugte - masse vibrasjoner.... Bytter til noen kjøpt fra GS idag - må bare klare å komme meg til Sirevåg og hente de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...