Jay-O Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Hei Lurte på om det er i det hele tatt vits i å lime to spacere sammen, eller om det bare er nok å sette de på sammen? De kan vel ikke gli i forhold til hverandre, for presset fra felgen blir vel stor nok?
Geir Anders Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Unnskyld at jeg sier det, men jeg har aldri tenkt tanken engang.. Jeg blir stadig overrasket.
kbteknik Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 hvad med å kjøpe spacere i rett tykkelse? eller felger der passer til bilen?
Mr E30 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 trenger vel ikke lime de sammen. Men husk å etter stramme etter første tur.
Jay-O Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 hvad med å kjøpe spacere i rett tykkelse? eller felger der passer til bilen? Jaja, vits i med slike kommentarer... Bare fordi du kjeder deg på jobb er det ikke vits i å trolle... Takk til Mr E30 for fornuftigt, presist og intelligent svar på spørsmålet mitt...
Mr E30 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 men husk å passe på at bolter passer da.. kjipt med for korte bolter hehe..
NiklasJa Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Å bruke to spacere høres IKKE ut som en fornuftig ide. Koster ikke mange kronene å kjøpe spacere i rett tykkelse.
kbteknik Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 sorry, men 2 spacere oppå hverandre vil aldri bli bra, og der er høy sansynlighet for at temperaturforandringerne vil få de til å løsne hjulboltene. ikke for å være spydig eller smart
Lars89 Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Hva slags spacere snakker vi om her? Hvor breie? Høres litt tvilsomt ut...
MGR Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 jeg ville ikke brukt to spacere oppå hverandre, kan ha flask og at det funker. men spacere frarådes å kjøre med, men jeg bruker spacere jeg betalte 100kr stk for, som er i støpt alu, og er universal spacer, noe jeg aldri ville brukt med mindre jeg er desperat, og det funker utmerket, så man vet aldri:P men ville helst brukt spacer man skrur fast i navet. det sitter best:)
Bimmerlars Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Hvorfor er dere så redd for spacere? Bruker det ikke selv, men er ikke redd for å bruke det. Har man spacer som passer hjulnavet skulle man jo tro det var evig godt nok.
Just-turbodiesel Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 spacere er ikke noe problem å bruke, men to ved siden av hverandre på hvert hjul KAN vel være litt annerledes.. men spacere er helt topp hvis det er med gjengebolter festet i spacere.. eller bruke en tynn spacere på hvert hjul uten.. no problem boys!
Jay-O Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 De som jeg har sugte - masse vibrasjoner.... Bytter til noen kjøpt fra GS idag - må bare klare å komme meg til Sirevåg og hente de...
Gislius Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Husk at de har stengt på lørdag, sånn du ikek får bomtur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå