sierracossie Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Selger et par ukjent merke baklykter til e30. Passer til prefacelift og til m3. Ligger bilder som dere ser. Selges hbo over 1000 kr. Så godt som strøkne. Noen skjønnhetsprikkar er det på de, men det lar seg sikkert fikse for den nevenyttige. Kun småriper i glasset. Ta kontakt for info. Tlf: 95158451 eller på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 får begynne et sted da.. 400kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Et lite spørsmål - om du har brukt disse, hvor kjøpte du pærer? Er ikke lovlige pærer som følger med på settet om det er kjøpt hos GS, hvor da bremselysene osv er hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 jeg har brukt disse på bilen ja. Men pærer har jeg aldri kjøpt til de. Men til de som vil kjøpe disse så kan man "lakke" pærer med pærelakk. Fåes kjøpt hos de fleste bilrekvisita/stylingsjapper rundt om vil jeg tro. Jeg har kun kjørt bilen fra molde og hjem med disse lyktene. Så noe særlig mere om de vet jeg ikke. Ser at tilsvarende lykter koster 1500-1600kr på f.eks bsbildeler.no og st-tuning.no Så førstemann med bud over 1000 får de. De er så godt som nye. Kun stått på bil og blitt "innkjørt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Ta en titt på www.dioder.no http://www.dioder.no/catalog/product_in ... ts_id=1371 feks lys til bremselys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Har slike lykter jeg også, kjøpt på GS. Pærer kan du (som sierracossi skriver) enten lakke selv eller kjøpe for en billig peng hos Koed! Begge deler funker helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Racing ! Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 1000 kr + frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 1261,25,- på Koed, til informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå