Rstockmann Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Har akkurat oppgradert fra 4:3 skjerm og MK II navi(før -01) til 16:9 skjerm og MK IV navi-enhet i min 2000 mod. M5. Alt fungerer som det skal, både BC og GPS med kart og "Destination Input". Problemet er at jeg bare får 4:3 bilde på skjermen, hadde håpet at det skulle endre seg automatisk ved bytte av disse delene.. Er det noen innstillinger jeg kan endre dette på? Eller trenger jeg noen andre moduler i tillegg til de jeg har allerede innstallert? Er ikke krise, da alt fungerer, men bildet ser jo litt rart (sammenknept) ut og det hadde vert greit å hatt alt på stell når jeg først har byttet dette. Kanskje noen som har vert borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Tror du kanskje må oppgradere med ny TVmodul som støttet 16*9 om du har tv modul. Evt legg inn siste software for MK4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå