Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skrevet

Se der ja, er jo billigere på koed da med sine 1600,- der. Off dyre disse. Grunnen til at jeg spurte her var at det hadde vært greit å hatt den kjapt til en grei pris. Men får vell bare bestille på ebay da :)

Skrevet
Ikke for å spørre dumt, men hva bruker man egentlig en slik til??
.....Adjustable proportioning valve. Pressure adjustments range 100-1000 PSI and provide for a maximum decrease of 57% in line pressure. This adjustment lets you fine tune the front to rear braking balance by proportionately decreasing the rear (or in some cases the front) brake line pressure. This can also be used to adjust individual front wheel braking in circle track applications....

Hentet fra ebay.

Du kan styre bremsekraften foran/bak og på litt dyrer systemer kan du også justere til hvert enkelt hjul.

Greit å ha mest mulig kraft framme og minst mulig bak, hvis du skal burne f.eks.

Eller hvis du kjører på en oval/sirkel bane kan du justere slik at du ikke blir dratt av banen hvis du nødbremser.

Skrevet
Jeg har kjøpt denne til min.

Liten og grei.

http://62.181.75.60:80/Default.aspx?Pro ... 210dad27c8

Du kan kjøpe den hos http://www.dalhems.no/

Kjøpte min der.

Nice, den kan jo vurderes. Hva koster det i frakt der fra da? :)

Vet ikke hvor mye frakt han tar siden jeg hentet den på butikken hos han. Den er 3 mil ifra der jeg bor.

Kan ikke tro at det er bere enn en det en norges pakke koster. Ring og spør i morgen.

Skrevet
.....Adjustable proportioning valve. Pressure adjustments range 100-1000 PSI and provide for a maximum decrease of 57% in line pressure. This adjustment lets you fine tune the front to rear braking balance by proportionately decreasing the rear (or in some cases the front) brake line pressure. This can also be used to adjust individual front wheel braking in circle track applications....

Hentet fra ebay.

Du kan styre bremsekraften foran/bak og på litt dyrer systemer kan du også justere til hvert enkelt hjul.

Greit å ha mest mulig kraft framme og minst mulig bak, hvis du skal burne f.eks.

Eller hvis du kjører på en oval/sirkel bane kan du justere slik at du ikke blir dratt av banen hvis du nødbremser.

Den jeg har er kun koblet på bakhjulene. Den brukes til å juster mindre bremse effekt bak. Den kan ikke gi merer enn det som er uten ventilen, men mindre.

For meg som har E30M3 med E36 M3 3,2l bremser bak så har jeg litt mye bremsekraft bak og da kan jeg juster ned bremseefekten bak for og juster bremsebalansen riktigere.

Skrevet

Hentet fra ebay.

Eller hvis du kjører på en oval/sirkel bane kan du justere slik

at du ikke blir dratt av banen hvis du nødbremser.

Aha, takker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...