Gå til innhold

m50b20 starter ikke lenger.

Sta1n1
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har enn e36 m50b20 med kina turbo kit. Fikk enn chip hos a-dekk og da eg startet den med den så virket det som den fikk altfor mye bensin da det svei i øyene og du kjennte enn drastisk bensinlukt :) Bilen sveiv også veldigt ujevnt men hadde ikkje skilt i desse tider så fikk ikkje prøvt ut hvordan den fungerte når eg kjørte.

Fikk skiltene idag og skulle ut og prøve dette her for å lese av litt AFR verdier, men da ville plutselig bilen ikkje starte lenger :( noen som har noen tips om hva så kan være gale ? Bilen startet jo igår, men da lot eg den bare svive i ca. 30 sek bare for å se om den ennå startet. Kan eg ha druknet den i bensin siden den ikkje sveiv lenger enn 30 sek ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje det, men er litt merkelig da den har startet og svevet fint før :) må jo få kjørt litt med den for og få med hvilke afr verdier eg har å slikt før eg kan gi han tilbake melding om hvordan det egentlig står til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vanskelig å få sjekket bensintrykket når eg ikkje får start på den ;) men er det ikke normalt at trykket skal sige ned sakte men sikkert etter du har skrudd av tenninga ? Hos meg så er det absolutt ikkje trykk i det heile med enn gang eg dauer bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, fikk ikke noe god start på min bmw karierre :D var borte i verksteden og skulle prøve litt til i dag med nyopplada batteri, men nå virker det som om tenningslåsen er ødelagt.

Strømmen som går på konstant kommer fram til tenninga, men ingenting skjer når eg skrur på tenninga. Da er det helt dødt. Er det muligt å bytte den tenningstingen der alle ledningene går inn uten å måtte klatte med nykkelen etterpå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...