plexxipuz Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 lurer på om lambdaen min er gåen? hvordan finner jeg ut det ? vet at jeg må bruke den svarte og grå ledningen på lambdaen siden de 2 vite er varme å det har jeg testa at funker men lurer bare på om den gir noe signal ut?
Tsbusa Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Man ohmer de, men de skal ha en lav spenningstilførsel. Husker ikke sånn ca, men rundt 1 volt, mer eller mindre kanskje, har ikke data på det her nå.. Men hva slags bil er det?
plexxipuz Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 er en bmw 318is hehe tror egentlig det er hjernen som er streika. men skal finne ut dette helt sikkert tenkte jeg=)
Tsbusa Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 er en bmw 318is hehe tror egentlig det er hjernen som er streika. men skal finne ut dette helt sikkert tenkte jeg=) Hva er problemet på bilen da?
plexxipuz Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 at den går i nød modus pga jeg har feilkode på lambda så har jeg feilsøkt ledninger ingen brudd noen steder. prøvd med 3 forskjellige lambdaer. så må enten være hjernen eller at alle lambdaene jeg har prøvd er defekte=/ derfor jeg lurte på hvordan man måler om den funker eller ikke=)
plexxipuz Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 hmm merklig=/ virker som den gjør det i alle fall for den sperrer/fusker ved 5000. alle feilkoder er fiksa uten at lambda så må være noe med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå