SuxXx Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min nå som den begynner å nærme seg ferdig. Bilen er en 320i 92modell. Bilen har rullet rundt 133 tusen. Bilen forblir en 320 fremover, da jeg holder på med et e30 prosjekt som krever så altfor mye tid... Men håper når tiden er inne at jeg kan bygge den om til m3. Men det vil tiden vise... Her kommer hvertfall noen bilder Har skiftet bakfanger etter at disse bildene ble tatt, en som er komplett, med diffuser! Dere ser jo selv mesteparten av tinga som er på bilen, men kan ramse de opp for dere som vil se;) -M3 frontfanger med cupving og Rieger GT spoiler -M3 bakfanger -Orginale sideskjørter -M3 GT hekkspoiler -M3 speil -Sorte facelift nyrer -3x Xenon 4300K -Lyktelister -M3 baklykter -Carbon emblemer -M Clubsport innstegs lister -M Clubsport dør og side lister -M3 interiør -Bakrute senker -50% sotelaminering av bakrute, sideruter bak og sideruter foran -8,5"x18" foran og 9,5"x18" bak -Scorpion bakpotte -Alpine Type R høytalere rundt om, og en 2x10 kicker Og er alltid gøy med noen kommentarer og meninger på ting og tang (både positive og negative) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Utrolig pen og tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Satan å rå den har blitt! Syns du skulle satt på CCFL Angeleyes og noen mørkere blink foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Lars89 Skrevet: Ons Jul 08, 2009 18:47 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Satan å rå den har blitt! Syns du skulle satt på CCFL Angeleyes og noen mørkere blink foran Har vurdert angeleyes, men vet igrunn ikke helt jeg... likte det veldig godt før, men er blitt litt skeptisk, nå som alle kjører rundt med d... Men skal kjøpe meg mørkere blinkere foran, blir mye finere d:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 er langt mellom så flotte eksemplarer av E36 som denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Meget pen, utrolig fin den rødfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Meget pen bil du har der Behold lyktene og ikke sett på no jalla AE Mye penere med originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 kjempefine bilder! vet du hvor man får kjøpt den nederste leppa på frontfangern din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 det var jo på tide det kom en tråd her med bilen din hehe. satt å kjeda meg litt så tok å ps et av bildene dine;P 2 versjoner. bare si i fra hvis jeg skal fjerne di;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Haug Skrevet: Ons Jul 08, 2009 22:26 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Meget pen bil du har der Behold lyktene og ikke sett på no jalla AE Mye penere med originalt! Beholder orginal lyktene foran, men skifter nok ut blinklysene til samme type bare sotede. Tror det blir mye finere. ChristofferGrøtan Skrevet: Tor Jul 09, 2009 00:14 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- kjempefine bilder! vet du hvor man får kjøpt den nederste leppa på frontfangern din? Leppa får du kjøpt på koed.no matsi Skrevet: Tor Jul 09, 2009 00:53 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- det var jo på tide det kom en tråd her med bilen din hehe. satt å kjeda meg litt så tok å ps et av bildene dine;P 2 versjoner. bare si i fra hvis jeg skal fjerne di;) Hehe, ja følte det var greit å legge den ut nå, for nå er det bare de listene og pakningene som mangler, så er den helt ferdig for nå Bare la bildene ligge, var kule de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Nydelig bil dette her!! Hva heter fargen på bimmern?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 fin e36. savner min gammle røde nå gitt. akk sånn den skulle bli.. så digger din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Meget pen bil i nydelig rødfarge. Vil tippe det er Hellrot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Denne så strøken ut! Syns kansje du skulle hatt sort vader skinn isteden da, men vader er jo vader uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå