SuxXx Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 SH-RACING Skrevet: Tor Jul 09, 2009 01:36 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Nydelig bil dette her!! Hva heter fargen på bimmern?? Fargen heter brilliantrot Tror fargen kun kom på e36 i 92, før de gikk over til hellrot, men er ikke sikker.. Er hvertfall orginalfargen:) The StigMeister Skrevet: Tor Jul 09, 2009 08:32 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Denne så strøken ut! Syns kansje du skulle hatt sort vader isteden da, men vader er jo vader uansett Hehe, tro meg, vil ha det sorte interiøret. Eller helst sort skinn, men var dette jeg fikk med når jeg kjøpte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Jeg mente skinn Nydelig bil vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Denne var ikke ille meget pen og tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Da har vi lik farge Min er også en 320i coupe brilliantrot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Fysj du burde bytte farge kan ikke ha rød bil ( ikke når den er så lik min ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 som jeg sa i går, liker bilen din! takk for hjelpa i går og i natt BTW! var en drøm å kjøre bilen hjem på morgenen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 ///Mysild Skrevet: Fre Jul 10, 2009 11:22 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- som jeg sa i går, liker bilen din! takk for hjelpa i går og i natt BTW! var en drøm å kjøre bilen hjem på morgenen i dag Det er bra den ble god å kjøre igjen! Den fortjente d;) og bare hyggelig vettu. Off, var ikke så veldig digg å dra på jobb med bare 2 og en halv times søvn:S men men.. d gikk d å! Så nå er d sofaen på meg;) hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 ja, var digg... men slipper ikke like lett nå men når den kommer, så kommer den hehe... ja off, la meg halv 8 opp halv 11... så var det jobb på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Bilen forblir en 320 fremover, da jeg holder på med et e30 prosjekt som krever så altfor mye tid... Hehe, du må jo ha brukt både mye tid og penger på denne med tanke på hvor bra den ser ut!! Lignet veldig på Zun sin M3, å det er ALDRI feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Takk for det:) Ja brukte mye tid og penger på den, men nå er den smelt og solgt men håper den snart får et nytt liv, det fortjener den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå